Na net weer de molmailfilmpjes (het woord van 2010?) bekeken te hebben, Boulevard en Shownieuws, maar ook eerdere berichten, speculaties en roddels, begin ik een angstig vermoeden te krijgen.
De mol maakt zich bekend in aflevering 3
Pieter Jan schijnt ook mol te kunnen zijn (althans, ze houden die mogelijkheid open)
Frits als mogelijk presentator van WIDM
Hij samen met PJ in een vliegtuig
PJ een keer anders gefilmd (z/w dacht ik, weet zo gauw niet meer welk molmailfilmpje dat was) en een veel mysterieuzer houding
Een scenario:
In aflevering 3 komt een twist, de meest bizarre ooit. De mol (Frits?) maakt zich bekend. Vervolgens neemt hij de plaats in van Pieter Jan en wordt de nieuwe presentator. Pieter Jan neemt de rol over van Frits en doet mee aan het spel.
Heeft Pieter Jan tevens de rol van mol overgenomen of is er een tweede mol tussen de overige kandidaten in het spel?
Ik ben ook benieuwd naar links met de vorige seizoenen. Zelfs Angela en Karel zullen te zien zijn (persoonlijk aanwezig of enkel op een foto?). Dit misschien in verband met de komende presentator wissel?
Al met al belooft dit bij voorbaat een spectaculair seizoen te worden. Ben nu wel erg nieuwsgierig maar hoop niet dat mijn scenario uit komt. Pieter Jan doet het fantastisch en moet dit vooral blijven doen. (minstens tot en met seizoen 17, voor hem een 10-jarig jubileum)