Hallo allemaal,
we zijn allemaal blij dat het weer lekker koud aan het worden is buiten. Dat we lekker binnen kunnen gaan zitten met warme chocolade melk of een lekker kopje koffie dicht bij ons computerscherm. We zijn klaar voor Wie is de Mol! We zijn klaar voor het bedenken van de meest ingenieuze complot theorieën. Het forum gaat er vol mee raken en wij kunnen er geen genoeg van krijgen. Laat maar komen.
Nu wou ik iedereen die zijn of haar hard lucht op het forum of hij of zij die lekker meeleest en mee droomt met alle fantasieën uitnodigen in de chat. Deze zal zoals ieder jaar voor, tijdens en na Wie is de Mol lekker volstromen met eerste gedachten en ideeën. Daarna worden al die gedachten ook wel eens even opzij gelegd om uit te rusten en gezellig te chatten over het alledaagse leven. De hele week daarop worden de theorieën bediscussieerd en wordt er nagedacht over wat was en wat komen gaat.
Ik nodig dus iedereen uit om een kijkje te komen nemen. Om mee te chatten in de realitynetchat. Je vindt deze onder interactie - > chat. Ik hoop je daar snel te spreken.
met vriendelijke groet,
Mariell