Auteur Topic: [Presentator] Pieter Jan Hagens  (gelezen 23561 keer)

Offline Molhunter..!!

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Mol na afl 1: Patrick
Re: [Presentator] Pieter Jan Hagens
« Reactie #60 Gepost op: 15-01-2010, 23:35:18 »
PJ is de mol!! Kijk maar:

De intro pagina van WIDM avro site: (pijl is natuurlijk toegevoegd!)

De echte WIDM-fan: "Bij het inloggen op je computer, duimen voor een groen scherm!"

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
« Reactie #61 Gepost op: 16-01-2010, 10:52:32 »
Overigens heb ik hier een argument waarom het volgens mij zeer onwaarschijnlijk is dat Pieter Jan op een gegeven moment deel gaat nemen aan het spel zelf: Hij zal een onaanvaardbaar voordeel hebben (qua informatie) ten opzichte van de andere kandidaten. Ook is het niet eerlijk ten opzichte van de reeds afgevallen kandidaten, die op info zijn afgegaan, die nu niet meer van toepassing is.

Deze discussie laait jaar na jaar weer op. Deels omdat nieuwe mensen het programma niet kennen, deels uit pure verveling.

Offline Molhunter..!!

• Forumlid
  • Mol na afl 1: Patrick
« Reactie #62 Gepost op: 16-01-2010, 13:28:35 »
Deze discussie laait jaar na jaar weer op. Deels omdat nieuwe mensen het programma niet kennen, deels uit pure verveling.

... Deels omdat het spel onvoorspelbaar is, en deels omdat het gewoon leuk is, om jezelf en anderen gek te maken met rare theorie :P
De echte WIDM-fan: "Bij het inloggen op je computer, duimen voor een groen scherm!"

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #63 Gepost op: 16-01-2010, 14:15:44 »
Erg genoeg trappen er ook jaar na jaar weer mensen in. Hoe leuk is het immers om een serie te maken zonder ook maar 1 onverwachte wending, terwijl iedereen daar juist naar op zoek is.

Online Arco Mol Fan

• Forumlid
« Reactie #64 Gepost op: 28-01-2010, 22:52:58 »
Wat doet Pieter Jan het geweldig dit jaar.. 8)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline -ELISE-

• Forumlid
« Reactie #65 Gepost op: 28-01-2010, 22:53:31 »
Echt hea... Veel humor enzo... Ik heb echt al veel om m moeten lachen dit jaar
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline juul4

• Forumlid
  • proud to be a Molloot
« Reactie #66 Gepost op: 28-01-2010, 22:55:33 »
En dat terwijl hij al wist wie de mol was....
Ik kan em nog nergens op betrappen hoor  :)
Twijfel is het begin van wijsheid

Offline -ELISE-

• Forumlid
« Reactie #67 Gepost op: 28-01-2010, 23:06:26 »
nee ik ook niet

Offline M90

• Forumlid
« Reactie #68 Gepost op: 28-01-2010, 23:17:54 »
Geweldig werk van PJ  ::ok::

Offline Rennuh

• Forumlid
  • Tja....
« Reactie #69 Gepost op: 30-01-2010, 11:23:17 »
Hij groeit echt heel goed in zijn werk!  ::ok::
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #70 Gepost op: 30-01-2010, 19:08:37 »
Hij is als de kers op de taart de ontstopper op de molloot  ;)

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #71 Gepost op: 2-02-2010, 16:30:14 »
The British are not impressed.

Offline PM

• Forumlid
« Reactie #72 Gepost op: 2-02-2010, 19:28:43 »
Hahaha, jaa, ik denk het ook! Vanuit zijn presentatorpositie is het ook zo makkelijk mollen, de hele tijd gescheiden van de kandidaten. :P

Maar ik ben het met de meesten eens: Pieter Jan doet het dit jaar beter dan voorgaande jaren! Lekker gemeen naar de kandidaten (daar had ik bijna anderen voorgetypt..), maar toch leuk!
The see has many drops of water / But the salt won't let you taste the sweat

Offline -ELISE-

• Forumlid
« Reactie #73 Gepost op: 2-02-2010, 19:37:10 »

Offline Lautjuh

• Forumlid
« Reactie #74 Gepost op: 3-02-2010, 13:41:16 »

Offline Tsubasa

• Forumlid
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
« Reactie #75 Gepost op: 21-02-2010, 21:32:37 »
Voor uw en mijn referentie heb ik even alle introteksten van PJ uitgetikt.

Aflevering 1
Tien bekende Nederlanders strijden om de pot in Wie is de Mol. Voor de tiende serie reizen ze af naar het land van shogun en samurai. Ze reizen naar Japan. Geld voor de pot verdienen de deelnemers met het uitvoeren van opdrachten, maar de mol in hun midden saboteert die. Wie in de laatste aflevering de mol ontmaskert, wint de pot. Wie is de Mol. Niemand is te vertrouwen en niets is wat het lijkt.

Aflevering 2
Fanatiek, dat kun je zeggen van de kandidatengroep van de tiende serie Wie is de Mol. Vrolijk zijn ze ook, sociaal, misschien wel iets te lief voor elkaar. Terwijl de ervaring leert dat je de finale van Wie is de Mol alleen haalt als je keihard bent, en egoistisch, en slim. Loretta haalde het niet. Zij sneuvelde na een dag Japan, en ging terug naar Nederland. Ik ben benieuwd wie de volgende afvaller is.

Aflevering 3
Frits wist vorige week, ondanks zijn heldenrol in de spookstad de pot niet te spekken. En Tim incasseerde een dreun. Zijn vertrek kwam voor hem volledig onverwacht. De jokers zijn er weer in de tiende serie Wie is de Mol en daar blijft het niet bij. Iconen keren terug.

Aflevering 4
De kandidaten konden hun ogen nauwelijks geloven. Maar ze waren er echt. Karel en Angela in Japan. Tijdens de copieuze lunch werd er uitgebreid geproost op de mol, die maar met moeite een glimlach kon onderdrukken. Manuel miste wegens ziekte te veel opdrachten, en moest helaas naar huis. Barbara ontsnapte aan het noodlot. Zij mocht blijven. Nog een opdracht in Nagasaki. En dan trekt de karavaan naar het noorden voor een nachtelijk avontuur.

Aflevering 5
Eerst was er vertrouwen. Aan elkaar geketend in het donkere bos hielden de kandidaten zich aan de afspraak. Ze gaan voor het geld. Dan is er verraad. Frits pakt toch een vrijstelling, ondanks de afspraak en benadeelt de groep voor 1600 euro. Bovendien kost het Barbara de kop. Zij krijgt een rood scherm en moet vertrekken. Het enige wat Frits nu kan doen is afwachten hoe zoet de wraak van de groep zal zijn.

Aflevering 6
Hind vertrok zingend. Haar schitterende karaoke optreden was ook haar zwanenzang. Halverwege de tiende serie Wie is de Mol blijft er een harde kern kandidaten over. Frits, Erik, Sanne, Kim en Arjen. Ze kunnen sjouwen, ze kunnen zingen, ze zijn slim, en vooral ambitieus. De strijd tot aan de finale wordt een harde, met 13.000 euro in de pot.
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Lautjuh

• Forumlid
« Reactie #76 Gepost op: 21-02-2010, 21:36:39 »
Ah, dank Tuba!
Ga meteen weer ff puzzelen. Toen hij vorige begon met 'Hind' leek de zin die hij ging formuleren in het water gevallen. Maar misschien is er toch iets anders van te maken.

Offline Tsubasa

• Forumlid
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
« Reactie #77 Gepost op: 21-02-2010, 21:42:06 »
Ah, dank Tuba!
Ga meteen weer ff puzzelen. Toen hij vorige begon met 'Hind' leek de zin die hij ging formuleren in het water gevallen. Maar misschien is er toch iets anders van te maken.

'Hind vertrok zingend' is ook een prachtige poëtische zin. :) (zie mijn haiku topic)
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Lautjuh

• Forumlid
« Reactie #78 Gepost op: 21-02-2010, 21:42:22 »
De beginletters zijn: TFFDEH.
Met enige fanatasie zou je daar nog EVDHOFF uit kunnen komen, maar dan zijn er letters teveel.

En de laatste woorden van zijn intro:
lijkt
is
terug
avontuur
zijn
pot
-
-
-
-

Dit zou ook nog best iets kunnen worden. Bv Het avontuur is terug Frits lijkt fanatiek met zijn pot.
Niet echt correct Nederlands, maar we weten ook nog niet welke woorden er bij komen.

Offline juul4

• Forumlid
  • proud to be a Molloot
« Reactie #79 Gepost op: 21-02-2010, 21:47:51 »
Leuk Tsubasa (en Lautjuh)!
Hebben we weer even iets om ons hoofd over te buigen. Dank.

Zou die ZCT hier ergens mee te maken hebben? Die letters blijven me maar achtervolgen.  ::vergroot::
Twijfel is het begin van wijsheid