ManuelVenderbos kijkt zo hoe de Mary Poppins (meervoud) het er vanaf brengen. En @fritssissing ntuurlijk.. #NED1 #SuperkaleFredZijnExPiktZesKartonnenDoosjes
about 2 hours ago from Twitterrific
schemer Hee wat leuk, ons liedje op radio 2 (@Mdasilvatrio Philip freriks ik ben je bitch niet )
about 3 hours ago from Tweetie
SanneVogel @fritssissing Stom, he dat het tegelijk is geprogameerd... Denk dat heel veel publiek beide programma's wil zien.
about 4 hours ago from web in reply to fritssissing
fritssissing De Mary's zingen vanavond een nummer uit de musical MP, tegelijkertijd, dus het eerste echte optimale vergelijkingsmoment. Wie is MP???
about 4 hours ago from web
fritssissing @SanneVogel En op het andere net is ook een leuk programma....
Wat mij opvalt is dat Frits, Manuel, Sanne en Arjen ook naar elkaar twitteren. Betekent dit dat ze een dermate goede band hebben opgebouwd in Japan dat ze het de moeite waard vinden elkaar op de hoogte te houden? Zijn deze kandidaten er lang ingebleven?
Vooral Frits twittert met zowel Sanne als Arjen als Manuel. Dit zou bevestigen dat hij er tot het eind inblijft...
Hind twittert ook, maar niet richting bovenstaande kandidaten... Is die er eerder uit?
Arjan: @fritssissing o komt dat ook op tv? Ik begreep al niet wat die camera's daar deden toen.
Dit is trouwens echt grappig. Ik denk dat Arjen dit jaar voor een hoop grappige momenten gaat zorgen!