Auteur Topic: Voorbeschouwing aflevering 1  (gelezen 35317 keer)

Offline annebeth

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Voorbeschouwing aflevering 1
« Gepost op: 2-01-2010, 20:45:12 »
Het is nog wat vroeg, maar ik dacht dat het wel handig was om dit topic te maken zodat we alvast kunnen speculeren over aflevering 1.
Er staan namelijk in de avrobode in een WIDM artikel al enige aanwijzingen over wat ons in aflevering 1 te wachten staat, namelijk:

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

EDIT: is dit trouwens oke? Of maakt een moderator het topic meestal aan?
« Laatst bewerkt op: 6-01-2010, 23:28:03 door annebeth »

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Aflevering 1
« Reactie #1 Gepost op: 2-01-2010, 21:21:42 »
Ben benieuwd waarom Sanne die brief krijgt. Misschien moet er een soort groepshoofd aangesteld worden, degene die de kandidaten het meest vertrouwen.

In ieder geval geen onderzeeboot, in deze aflevering.  ;)

Offline Molow

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #2 Gepost op: 2-01-2010, 22:43:14 »
In 1 filmpje zei PJ dat ie ze aanraadde om voor de 3de dag/aflevering een goede vriend/partner te hebben. Dus in aflevering 2/3 komt er iets, wss een opdracht, wat te maken heeft met samenwerking. denk ik.
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline >>Tommie<<

• Forumlid
« Reactie #3 Gepost op: 2-01-2010, 23:24:37 »
In 1 filmpje zei PJ dat ie ze aanraadde om voor de 3de dag/aflevering een goede vriend/partner te hebben. Dus in aflevering 2/3 komt er iets, wss een opdracht, wat te maken heeft met samenwerking. denk ik.

ja dat was volgens mij in het shownieuws filmpje.. Hij gaf een tip dat ze overmorgen een goeie vriend hebben..Iemand op wie je kunt vertrouwen.. iemand die de verleiding zal weerstaan om jou te verraden

Maar... Gaat er dan niemand uit? Want een aflevering is tog 2 dagen? en overmorgen is dan dus dag 3. En als er iemand uit zal gaan.. Dan is het niet meer 2-tallen want dan blijft er 1 over..

Als het niet klopt moet iemand maar ff ingrijpen.. Ben nogal moe  :P ::tandpastasmiley::
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #4 Gepost op: 3-01-2010, 00:27:53 »
Kan wel net na executie 2 zijn. Dan zijn er nog 8 kandidaten in het spel, dus daar kan je wel tweetallen mee maken en dan hebben ze nog heel aflevering 3 om er over na te denken.
The British are not impressed.

Offline LucvanDijk

• Forumlid
« Reactie #5 Gepost op: 3-01-2010, 01:36:08 »
Het kan ook zijn dat het bijvoorbeeld een opdracht is waarbij je als tweetal een vrijstelling kan verdienen en dat diegene die overblijft dan sowieso geen kans maakt (niet kan deelnemen).

Offline ishtara

• winnaar WIDMjr-pool 2008
  • Forumlid
« Reactie #6 Gepost op: 3-01-2010, 12:44:02 »
En let op het 'Notitieblok' deze aflevering! Deze oplossing van puzzel 1 (tenzij ik die natuurlijk volledig verkeerd heb ingevuld) zou slaan op de eerste aflevering...
'Mensen struikelen niet over bergen, alleen over molshopen' (Confucius)

Offline >>Tommie<<

• Forumlid
« Reactie #7 Gepost op: 3-01-2010, 12:49:57 »
Is het al bekend of Schiffers.fm weer aanwijzingen gaat geven naar de volgende afvaller? Of geeft ie weer aanwijzingen naar de mol?
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline S-type

• Forumlid
« Reactie #8 Gepost op: 3-01-2010, 12:59:41 »
De mooiste tijd van het jaar is weer aangebroken  ;D! Kom maar op met die aflevering 1!

Offline G-root

• Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
« Reactie #9 Gepost op: 3-01-2010, 14:01:30 »
*vraagt zich af of hij Sanne krijgt een vrijstelling moet invullen in de Pool*
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline annebeth

• Forumlid
  • Sherlock Moles
« Reactie #10 Gepost op: 3-01-2010, 14:21:29 »
Is het al bekend of Schiffers.fm weer aanwijzingen gaat geven naar de volgende afvaller? Of geeft ie weer aanwijzingen naar de mol?

Ja, die komen er :)

Offline >>Tommie<<

• Forumlid
« Reactie #11 Gepost op: 3-01-2010, 14:28:06 »
Ja, die komen er :)

Okee top!
Maar gaan de aanwijzingen weer over de afvaller (zoals vorig jaar)?  Of over de mol?

Offline theluckyboatman

• Forumlid
« Reactie #12 Gepost op: 3-01-2010, 14:51:01 »
Ik heb er weer zin in.
In de veronicagids las ik nog een interview met Erik van der Hooft en die wilde/kon weinig weg geven en als ik dit zo lees zijn er in het Wie is de Mol? spel weer wat veranderingen.
Maar we wachten af.
Ananas

Offline Molow

• Forumlid
« Reactie #13 Gepost op: 3-01-2010, 16:03:17 »
Ik heb er weer zin in.
In de veronicagids las ik nog een interview met Erik van der Hooft en die wilde/kon weinig weg geven en als ik dit zo lees zijn er in het Wie is de Mol? spel weer wat veranderingen.
Maar we wachten af.

T is toch Erik van der Hoff??

En ik heb geen idee over Hans. Ik hoop over de mol want dat vond ik veel leuker. :D
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline theluckyboatman

• Forumlid
« Reactie #14 Gepost op: 3-01-2010, 16:05:44 »
T is toch Erik van der Hoff??

klopt,heb mijn slaap nog niet uit!

En ik heb geen idee over Hans. Ik hoop over de mol want dat vond ik veel leuker. :D

weet ik zo ook niet.
Ananas

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #15 Gepost op: 3-01-2010, 16:32:54 »
Als de muzikale hints maar weer gewoon consequent zijn. Soms moest je precies van de gehoorde tekst uitgaan, soms van de titel van het album, soms ging het over de afgelopen aflevering, soms over 'je zag in het stukje van volgende week heel kort dit-en-dat en daarom...' Op zo'n manier heb je er niks aan, omdat je niet weet waar je moet zoeken. Natuurlijk is zoeken niet zo erg, maar wel als je dan met zo veel theorieën komt te zitten, dat je nog niks hebt.
The British are not impressed.

Offline Mollerd

• Forumlid
  • Mand!
« Reactie #16 Gepost op: 3-01-2010, 20:44:08 »
Ik ben heel benieuwd wat we dit seizoen gaan beleven. Wel ben ik met Daedalus eens dat de hints iets helderder en logischer moeten zijn, omdat het zoeken naar aanwijzingingen anders een grote gok wordt.  ::)

Offline KevinDG

• Forumlid
« Reactie #17 Gepost op: 3-01-2010, 21:17:40 »
Ik zag zojuist de trailer op Nederland 3. Brr.. krijg er de kriebels van! haha
Helaas kan ik de trailer nog niet op Youtube vinden

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #18 Gepost op: 3-01-2010, 21:38:13 »
Ik zag zojuist de trailer op Nederland 3. Brr.. krijg er de kriebels van! haha
Helaas kan ik de trailer nog niet op Youtube vinden

De trailer!! Altijd een mooi moment om die voor het eerst te zien. Ik heb 'm nog niet gezien dus ga er maar eens klaar voor zitten tijdens de reclameblokken. ::hyper::

Offline G-root

• Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
« Reactie #19 Gepost op: 3-01-2010, 22:04:08 »
Heb 'm ook gezien, ben nu al fan van Japan !
Spelletje ?! - It's a way of life !