Nieuws Zap is terug! Geef je nu op voor het avontuur van je leven!
Nog maar een paar dagen kan bijna niet meer wachten!!Ik hoop wel dat ze dit jaar van tevoren een mol hebben gekozen en dat ze niet in de eerste afleveringen iemand gaan kiezen. Want eerlijk gezegd vond ik Jon echt een hele slechte mol, het feit dat hij de mol was gaf een mooi seizoen een teleurstellend einde..
En daarbij, hij had ook voldoende hulp van hulpmollen; dus waarom had hij dan ook in die gevallen moeten gaann mollen?
Arjen twittert met een link naar jou trailer filmpje Tommie...Zal hij het forum lezen denk je?
Nouja, dat is zijn taak. Hulpmollen of niet.
Ik weet dat het de taak van de mol is om te mollen, maar als een ander dat voor jou gaat doen, dan valt het des te meer op als jij ook gaat mollen...
Of juist niet, want dan zijn er meer die mollen. Maar een mol die niet molt vanwege hulpmollen zou echt de een gare mol zijn.(hoe vaak kun je het woord 'mol' gebruiken in één zin...)
En dan nog dit, hoe kan je van iemand die op dag 1 pas te horen krijgt dat hij de mo, is verwachten dat hij iedere dag en ieder spel super molacties heeft...
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
603 gasten en 2 vaste bezoekers