Auteur Topic: Wie is de mol SOUNDTRACK CD  (gelezen 14487 keer)

Offline demolsoundtrack

• Forumlid
Wie is de mol SOUNDTRACK CD
« Gepost op: 6-01-2010, 12:37:07 »
Hallo iedereen,

ik heb een wie is de mol soundtrack gemaakt, bestaande uit 87 nummers met een totale speelduur van 182 minuten (ruim 3 uur)
Ik stuur hem voor een zeer laag prijsje naar een ieder die hier interesse in heeft
Stuur even een mailtje naar: demolsoundtrack@live.nl
Dan stuur ik je direct een berichtje terug met daarin alle informatie, inclusief de tracklisting

Offline Tsubasa

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: Wie is de mol SOUNDTRACK CD
« Reactie #1 Gepost op: 6-01-2010, 14:01:59 »
Ik neem aan dat we alleen voor de onkosten voor CD's betalen?

Krijgen we alle tracks op CD/WAV kwaliteit? Of heb je ook mp3's gebruikt?
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline >>Tommie<<

• Forumlid
« Reactie #2 Gepost op: 6-01-2010, 14:05:43 »
Kan je de tracklist niet gewoon hier plaatsen..
Is volgens mij een stuk handiger..
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Lukie4

• winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Als je alles geeft, verlies je niets
« Reactie #3 Gepost op: 6-01-2010, 14:08:13 »
kijkt dat klinkt als een idee ;)

Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline demolsoundtrack

• Forumlid
« Reactie #4 Gepost op: 6-01-2010, 15:54:26 »
Uiteraard zijn het mp3's (192 kbs of beter)
Over de kosten en tracklisting en de rest heb ik een duidelijk document opgesteld.
Deze reply ik naar je als je mij mailt.
Ik kan wel kort zeggen dat elk per serie vaker terugkerend thema er in ieder geval inzit.
Een mailtje is uiteraard vrijblijvend  ::bravo::

Offline Tsubasa

• Forumlid
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
« Reactie #5 Gepost op: 6-01-2010, 18:46:50 »
Over de kosten en tracklisting en de rest heb ik een duidelijk document opgesteld.
Deze reply ik naar je als je mij mailt.

Ik mail eigenlijk liever niet.

Waarom durf je niet hier te vertellen hoeveel je ervoor wilt hebben? Net zoals Arco vraagt voor zijn DVD's. Gewoon onkosten neem ik aan.

Of wil je verdienen aan het werk wat talloze componisten en studiomensen erin hebben gestoken?

Of wil je gewoon email adressen sparen voor spam?

Volgens mij heb je niets te verbergen... Toch?  ::ohno::
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline >>Tommie<<

• Forumlid
« Reactie #6 Gepost op: 6-01-2010, 19:18:21 »
En trouwens beetje irritant om op verschillende you-tube filmpjes te lopen posten dat je een soundtrack verkoopt..

Ik heb je post iig bij mijn filmpje verwijderd.
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Niuno

• Forumlid
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
« Reactie #7 Gepost op: 6-01-2010, 19:38:17 »

Om te melden dat de prijs in het document staat heb je iets van 55 aanslagen nodig. Ik vraag me af: wat is minder werk? Gewoon meteen de prijs noemen of melden dat de prijs in het document staat?
Kan me niet voorstellen dat het bedrag zo hoog is dat je minimaal 55 aanslagen nodig hebt om het te vermelden, vrees dat het hier om een typische Albert Heyn mentaliteit gaat: producten waarop geen prijs vermeld staat en ook nergens in de buurt van het schap een prijs te vinden zorgen standaard voor onaangename verrassingen bij de kassa. Dergelijke producten koop ik dus nooit.
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #8 Gepost op: 6-01-2010, 20:15:36 »
Wel een leuk idee om zo'n soundtrack samen te stellen. Ik heb zelf ook een hele verzameling aangelegd met in WIDM gebruikte filmmuziek, met dank aan de lijsten die Erik TKS heeft bijgehouden. :)

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #9 Gepost op: 6-01-2010, 21:07:30 »
Idem hier Heinz :)

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #10 Gepost op: 6-01-2010, 22:19:44 »
Het is wel een goed idee ja, het heeft dan wel niet zozeer met de mol te maken maar de muziek is altijd wel mooi.

Offline demolsoundtrack

• Forumlid
« Reactie #11 Gepost op: 7-01-2010, 12:06:46 »
Hallo iedereen,
hier maar weer even een reactie van mij.

Ik ben er bijna anderhalf jaar mee bezig geweest (niet fulltime uiteraard, maar af en toe in mijn vrije tijd). Ik heb paar nummers van Erik TKS, zoals hierboven genoemd. Maar de meeste tracks heb ik verkregen door Track ID te gebruiken met mijn telefoon. Je kent het vast wel, even 10 sec. opnemen en dan noemt je telefoon (nadat hij verbinding heeft gemaakt met het internet) welke track het is. En nu heb ik dan eindelijk een prachtig geheel, bestaande uit 3 cd's, inclusief hoesjes, met een duidelijk overzicht van elk nummer, wat het originele album is, in welk jaar de track uitkwam, op welk punt in de serie deze gebruikt is, etc.
CD 1: alle vaste thema's, zoals intro's, testronde, afvalronde, aftiteling. Plus enkele thema's voor de belgische, britse en australische series. Met verder als bonus de "jij bent de mol" tracks die gebruikt werden in de buitenlandse series, zoals "It Had To Be You", "Nobody Does It Better" en "Suspicious Minds".
CD 2 en 3 bevatten op chronologische volgorde (wanneer ze te horen waren in de serie) alle tracks die ik er toe vond doen, met veel prachtige filmmuziek, maar ook andere platen. Met artiesten als: James Newton Howard, Thomas Newman, Harry Gregson Williams, Hans Zimmer, Ennio Morricone en Gustavo Santaolalla, maar ook Moby, Los Lobos en DJ Shadow (dit zijn er maar paar van de velen)

Ik dacht zo'n prachtige cd, er zijn vast meer fans die dat willen hebben. Het kost mij 2,50 om het te branden en te verzenden. Aanvankelijk had ik 6,50 voor de cd willen vragen. Dus niet alleen voor de onkosten voor cd's. Ik ben er anderhalf jaar mee bezig, dan zou ik er ook wel wat voor terug willen zien. Daarnaast, als ik zoiets van een ander over zal nemen, had ik er ook wel 15 euro voor over  ::tandpastasmiley::
Maar goed,
De reden dat ik prijs, tracklist en alles verborgen hield ging me alleen maar om het feit dat ik eigenlijk met illegale dingen bezig ben. Muziek van anderen downloaden en bij elkaar compileren is in Nederland niet illegaal. Maar om dit vervolgens door te verkopen wel. Daarom wilde ik eigenlijk alleen contact via mail.
Dit in mijn achterhoofd houdende plus de talloze weinig enthousiaste reacties  ::ohno:: hebben mij er toe doen besluiten de cd dan maar niet te verkopen en gewoon voor mezelf te houden.

Een ieder die dit betreurt, wens ik heel veel succes met het bij elkaar rapen van z'n eigen soundtrack cd  ::zwaai::
« Laatst bewerkt op: 11-01-2010, 10:54:00 door demolsoundtrack »

Offline Molow

• Forumlid
« Reactie #12 Gepost op: 7-01-2010, 17:34:59 »
Hallo iedereen,
hier maar weer even een reactie van mij.

Ik ben er bijna anderhalf jaar mee bezig geweest (niet fulltime uiteraard, maar af en toe in mijn vrije tijd). Ik heb paar nummers van Erik TKS, zoals hierboven genoemd. Maar de meeste tracks heb ik verkregen door Track ID te gebruiken met mijn telefoon. Je kent het vast wel, even 10 sec. opnemen en dan noemt je telefoon (nadat hij verbinding heeft gemaakt met het internet) welke track het is. En nu heb ik dan eindelijk een prachtig geheel, bestaande uit 3 cd's, inclusief hoesjes, met een duidelijk overzicht van elk nummer, wat het originele album is, in welk jaar de track uitkwam, op welk punt in de serie deze gebruikt is, etc.
CD 1: alle vaste thema's, zoals intro's, testronde, afvalronde, aftiteling. Plus alle vaste thema's voor de belgische, britse en australische series. Met verder als bonus de "jij bent de mol" tracks die gebruikt werden in de buitenlandse series, zoals "It Had To Be You", "Nobody Does It Better" en "Suspicious Minds".
CD 2 en 3 bevatten op chronologische volgorde (wanneer ze te horen waren in de serie) alle tracks die ik er toe vond doen, met veel prachtige filmmuziek, maar ook andere platen. Met artiesten als: James Newton Howard, Thomas Newman, Harry Gregson Williams, Hans Zimmer, Ennio Morricone en Gustavo Santaolalla, maar ook Moby, Los Lobos en DJ Shadow (dit zijn er maar paar van de velen)

Ik dacht zo'n prachtige cd, er zijn vast meer fans die dat willen hebben. Het kost mij 2,50 om het te branden en te verzenden. Aanvankelijk had ik 6,50 voor de cd willen vragen. Dus niet alleen voor de onkosten voor cd's. Ik ben er anderhalf jaar mee bezig, dan zou ik er ook wel wat voor terug willen zien. Daarnaast, als ik zoiets van een ander over zal nemen, had ik er ook wel 15 euro voor over  ::tandpastasmiley::
Maar goed,
De reden dat ik prijs, tracklist en alles verborgen hield ging me alleen maar om het feit dat ik eigenlijk met illegale dingen bezig ben. Muziek van anderen downloaden en bij elkaar compileren is in Nederland niet illegaal. Maar om dit vervolgens door te verkopen wel. Daarom wilde ik eigenlijk alleen contact via mail.
Dit in mijn achterhoofd houdende plus de talloze weinig enthousiaste reacties  ::ohno:: hebben mij er toe doen besluiten de cd dan maar niet te verkopen en gewoon voor mezelf te houden.

Een ieder die dit betreurt, wens ik heel veel succes met het bij elkaar rapen van z'n eigen soundtrack cd  ::zwaai::

Groeten,
Maarten

anderhalf jaar om nummers te vinden, op te zoeken, te downloaden en op een cd te zetten? Duurt dat serieus zo lang?

Jammer voor de mensen die hem alsnog wel wilde misschien maarja. Het is jouw keuze uiteraard.
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline demolsoundtrack

• Forumlid
« Reactie #13 Gepost op: 7-01-2010, 17:39:50 »
Ja, niet letterlijk anderhalf jaar lang. Eerder anderhalf jaar lang elke week 1 of 2 uurtjes. Sommige tracks zijn echt niet te vinden. Ik heb zelfs albums aangeschaft om 1 track daarvan te gebruiken voor het soundtrackalbum. Daarnaast bewerk ik de tracks, zodat het begin en einde goed klinkt. Maar het meeste werk zat nog in alle series door te werken om te bepalen welke muziek er wel en niet inkwam, en vervolgens de artiesten en titels proberen te vinden. Kortom: veel werk, maar wel leuk werk, zeker gezien het eindresultaat :D

Offline Molow

• Forumlid
« Reactie #14 Gepost op: 7-01-2010, 17:50:33 »
Ja. ;) Nou. Die ga je zeker ook beluisteren tijdens het zoeken naar hints enzo? ;p
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline demolsoundtrack

• Forumlid
« Reactie #15 Gepost op: 7-01-2010, 18:24:01 »
Uhm nee, het gaat me puur om de muziek, die vaak erg mooi is, maar ook om de herkenning. Als ik een stukje muziek hoor, zie ik ook direct die opdracht voor me. De combinatie van wie is de mol en de muziek is erg fijn  ::tandpastasmiley::

Offline daantje17

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Geen mol, wel de leukste kandidaat ever!
« Reactie #16 Gepost op: 7-01-2010, 19:23:17 »
Ik heb veel respect voor je, molsoundtrack. Ik vind het een hardstikke leuk idee, er wordt inderdaad retemooie muziek gebruikt bij wie is de mol. Dat je er 6,50 voor wilde hebben vind ik zelfs aan de lage kant! Je hebt er veel werk aan gehad en aan je omschrijving te horen is de afwerking ook goed. Tracklist met artiest en nummer, hoesjes, waar het gebruikt werd in welke molserie. En ook heel uitgebreid door ook de buitenlandse series er bij te betrekken!

Ik lees dit nu pas, en las dus ook dat je je actie weer hebt teruggetrokken...jammer. Had er best een willen kopen.

Met alle respect, 6,50 voor iets waar zoveel werk inzit, is echt goedkoop hoor. Ik snap sommige reacties dan ook niet. Alsof je er een slaatje uit wilt slaan... arbeid mag best beloond worden. Of is iedereen op dit forum vrijwilliger??

Groetjes Diana
Ik ben niet lui, ik ben selectief productief

Offline Beaudelaire

• Forumlid
« Reactie #17 Gepost op: 7-01-2010, 20:15:35 »
Het is tevens verboden om geld te vragen voor andermans werk, dus is hij sowieso al verkeerd bezig.

Offline demolsoundtrack

• Forumlid
« Reactie #18 Gepost op: 8-01-2010, 00:32:35 »
hij? ... praat je altijd over anderen terwijl ze erbij zijn?

Maar goed, wat je zegt is een waarheid, en dat had ik reeds vermeld.
Maar aan de andere kant, waarom hier moeilijk over doen, maar wel 10 km te hard rijden op de snelweg?
Als het je uitkomt dan is het prachtig, als het je niet uitkomt dan is het maar gewoon verboden. Tja, dat is wel heel makkelijk denken.

Offline Rutg3rDutchWolf

• Forumlid
  • MWAM
« Reactie #19 Gepost op: 8-01-2010, 11:32:15 »
Ik wou dat ik geld had.... ::ohno::
Why don't I ever listen to me?