Nieuws Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief!
We horen die regel niet. We horen: "And when I see the sign that points one way, The lot we used to pass by every day". Wat wordt er bedoeld met 'lot'? Parkeerplaats? (Bouw)terrein? Misschien niet eens boeiend, "sign that points one way" klinkt interessanter.
Lot is ook gewoon "hoeveelheid".
The sign that points one way... zie Erik
OMG.. I want that one as avatar!!Hoe krijg ik die?
Ik bedoel meer dat het "sign" in de regels die we horen opvallend aanwezig is op de hoes: het stoplicht.
Als het groene stoplicht het teken is dat een richting opwijst, wat zou dat dan kunnen betekenen? "Doorgaan" -> "Er voor gaan" -> "De vrijstelling" (in combi met vergelijking groene schijf/groene licht)?, dus Frits? (Hm, tamelijk vaag en bovendien is Frits de Mol niet. )
Het betekent groene schijf = Frits is de mol.
Goeie Lautjuh! (Hoe langer ik er over nadenk hoe sterker ik 'm eigenlijk vind. Een groene cirkel in een zwart-wit foto! Waar vind je die nog?)
Ik bedoelde het echt serieus hoor. Zo vergezocht hoeft het niet te zijn toch?
Ik weet wel dat je het serieus bedoelde maar aangezien ik hetzelfde al schreef gaf ik eigenlijk mezelf een compliment..
Het zal wel een soort van tunnelvisie zijn, maar ik vind dit echt een typische schiffer.fm hint die wijst naar wat iemand zei in een aflevering, namelijk Hind die maar door bleef drammen dat we door moesten lopen!
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
594 gasten en 3 vaste bezoekers