Hier is mijn lijstje met interpretaties die Frits als mol aanwijzen:
1) 'Japan' van The Presidents of the USA. (Album: 'Rarities'.) We horen de regels: "Faxes from the viewers on tv, Karaoke hokey-pokey on the screen, Dig my toes into the Pacific sand, And everything is rockin' out of control, When we hit Japan [x3], Yeah, 20 tonnes of Sushi-lovin' fun, (Yum yum), The kiddy line will thank you one by one, (Arigato), Please come out to see us when we land, And everything is rockin' out of control, When we hit Japan [x6]."
Uitleg richting Frits: Frits droeg een t-shirt waar duidelijk "Japan Rags" opstond. De regels: "Faxes from the viewers on tv, Karaoke hokey-pokey on the screen" verwijzen naar het feit dat hij presentator is. Als je nog een beetje oprekt zouden faxes als een variant op smsjes kunnen worden gezien.
2) "With A Little Help From My Friends" (verschenen op het gelijknamige album) van Joe Cocker. Het origineel is van The Beatles. We horen een oerkreet van Joe Cocker.
Uitleg richting Frits: ?
3) 'Together Alone' van Anouk. (Album: 'Together Alone'.) We horen de regels: "Alone together, All alone, Together all alone."
Uitleg richting Frits: Frits was samen met zijn collega-presentator maar als mol nog steeds erg alleen.
4) "Walk Away Renée" van The Four Tops. (Album: 'Reach Out'.) Het origineel is van The Left Banke. We horen de regels: "And when I see the sign that points one way, The lot we used to pass by every day"
Uitleg richting Frits: Het groene stoplicht op de CD cover verwijst naar Frits zijn vrijstellingsschijf.
5) "Excuse Me, Mister" van No Doubt. (Album: 'Tragic Kingdom'.) We horen de regels: "So please excuse me mister, You've got things all wrong, You make it feel like a crime, So don't confuse me mister, I've known you too long, All I need is a little of your time"
Uitleg richting Frits: Zijn verraad uit de vorige aflevering wordt Frits vergeven. Hij is ge-excuseerd.
6) "My Favourite Game" van The Cardigans. (Album: 'Gran Turismo'.) We horen de regels: "I'm losing my favourite game, You're losing your mind again, I've tried but you're still the same, I'm losing my baby, You're losing a saviour and a saint."
Uitleg richting Frits: Frits stond met de tempel met de 1000 treden helemaal onderaan en verloor het spelletje van liegen, bedriegen en jokers inpikken.