En dit zijn de hints die naar Kim verwijzen:
1) 'Japan' van The Presidents of the USA. (Album: 'Rarities'.) We horen de regels: "Faxes from the viewers on tv, Karaoke hokey-pokey on the screen, Dig my toes into the Pacific sand, And everything is rockin' out of control, When we hit Japan [x3], Yeah, 20 tonnes of Sushi-lovin' fun, (Yum yum), The kiddy line will thank you one by one, (Arigato), Please come out to see us when we land, And everything is rockin' out of control, When we hit Japan [x6]."
Uitleg richting Kim: ?
2) "With A Little Help From My Friends" (verschenen op het gelijknamige album) van Joe Cocker. Het origineel is van The Beatles. We horen een oerkreet van Joe Cocker.
Uitleg richting Kim: We zien iedereen neergeschoten worden door de Japanners in zwarte pakken. Maar niet Kim. Haar "friends" helpen haar om nog even tijd te rekken om zo de opdracht te laten mislukken. (Het is vooral vreemd dat de Japanner haar niet neerschoot terwijl hij verdekt was opgesteld en zowel Tim als Kim niet wisten waar hij was. Het leek erop dat hij Kim niet eens te pakken wilde krijgen.) (Met dank aan MacGyverMagic)
3) 'Together Alone' van Anouk. (Album: 'Together Alone'.) We horen de regels: "Alone together, All alone, Together all alone."
Uitleg richting Kim: Na de rijschoolopdracht zei Kim dat ze het beter alleen had kunnen doen, in plaats van naar de instructies van Sanne te luisteren.
4) "Walk Away Renée" van The Four Tops. (Album: 'Reach Out'.) Het origineel is van The Left Banke. We horen de regels: "And when I see the sign that points one way, The lot we used to pass by every day"
5) "Excuse Me, Mister" van No Doubt. (Album: 'Tragic Kingdom'.) We horen de regels: "So please excuse me mister, You've got things all wrong, You make it feel like a crime, So don't confuse me mister, I've known you too long, All I need is a little of your time"
6) "My Favourite Game" van The Cardigans. (Album: 'Gran Turismo'.) We horen de regels: "I'm losing my favourite game, You're losing your mind again, I've tried but you're still the same, I'm losing my baby, You're losing a saviour and a saint."
Uitleg richting Kim: Kim zegt in deze aflevering dat het maar een spelletje is. En het woord 'losing' slaat op het muntje dat Kim (of Erik) in de kano verloor.