Nieuws Vanaf 24 maart gaan we weer op zoek naar de mol!
Heeft Frits al bevestigd? Als iemand weg is van een beetje publiciteit is hij het wel
Hij presenteert de veiling. Dus lijkt mij dat ie erbij is. Dus dan komen sowieso de drie finalisten!! En dan manuel ( volgens Lautjuh). @ heinz en lautjuh... Komt Erik ook? Lijkt mij dat jullie het over de fandag gehad hebben.?
ff een vraagje:ik dacht dat je op mfd ook t-shirts ofzo kon kopen en andere dingen. heeft iemand enig idee hoe duur dat is en wat er nog meer is (en de prijs daarvan) dan weet ik een beetje wat ik mee moet nemen
Ze krimpen wel vrij snel in de was.
Jan Peter Pellemans, de kandidatenbegeleider, vertelde gisteren dat de "Meet & Greet" dit keer gestructureerder georganiseerd wordt. Ik geloof dat de kandidaten dan allemaal apart (aan een tafeltje?) gaan zitten.
Klopt, en er zijn 2 ontmoetmomenten.
Gewoon 3 maten te groot nemen. Je weet wel: xxxxl ofzo Kan het flink krimpen en dan past het nog
Ah, dan heb ik het dus toch goed begrepen. (Ik was nog helemaal doorrrrgedraaid. )
jaaa, ik kom ook dit jaar! Na het bijwonen van de mfd van serie 3, 4 en 5 ben ik niet meer geweest, maar het lijkt me heel leuk om alle medeforummers te ontmoeten. Ik ga eens graven of ik nog oude naambordjes kan vinden. tot de 27e
Voor de liefhebbers: Anton komt ook naar de fandag dit jaar.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
578 gasten en 0 vaste bezoekers