Nieuws Heb je onze activiteitenagenda al bekeken? In het infocenter, helemaal onderaan.
En het zou leuk zijn als je al je filmmateriaal en eventuele foto's post!
Zijn ze ethisch verantwoord?Edit: hij doet 't niet
Zijn het nou 4 of 5 delen? Want deel 5 heet ook 'part4'...
Nou ik hoop dat jullie de fotos leuk vonden.Ik ben ook zeer blij dat ik op de foto mocht met diegene wie ik dat vroeg.En volgend jaar hoop ik ook met nog meer op de foto te kunnen,bijvoorbeeld met Elise en Vieffan, ik heb bij jullie gestaan zonder dat ik wist dat ik met jullie te doen had.En zo zijn er nog meer...ok diegene die er niet waren.En Martin heeft nog een foto samen met mij en Arco.Ik wil jullie allemaal bedanken,voor een mooie Molfandag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Nou ik zal na een drukke week alles nog eens goed na lezen op het forum.En ook probeer ik in de Molloze maanden hier proberen te kijken en te posten als ik wil.Ik kijk nu nog steeds naar De Kinderpuzzel daar zal ik van genieten en voor de rest nagenieten van de Molfandag.Nogmaals bedankt iedereen!
Duikertje je foto's zijn privé, dus ik heb je even toegevoegd.
Dacht dat ik in de loop van de jaren iedereen al wel had toegevoegd, hoe kan ik jou nou zijn vergeten en nou ben ik vera en dennis ook nog vergeten
Da's niet zo gek, want ik heb alleen mensen op m'n hyves die ik écht ken. Wsl lag er al ergens een uitnodiging van jou.
Het is ook exact dezelfde link volgens mij. Daar is vast een ctrl-c niet goed doorgekomen.
Nee, mijn 'mega manager' geeft het zelfs verkeerd weer: zowel part 4 als part 5 hebben ook daar dezelfde URL.Ik gok dat, als julle allen wel part 4 al hebben, dat ik part 5 nog even opnieuw moet doen?
Even algemene vraag: komt er nog een soort van fandag-overzichtspagina met een verslag en links naar alle foto's?
dat betekent dat er ov er 48 weken opnieuw een fandag is.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
650 gasten en 4 vaste bezoekers