Op de molfandag tijdens de veiling enorm moeten lachen om: Arco Molfan, Tim en Manuel.
- Om Arco omdat: Frits tijdens de veiling het over guldens had ipv euro's, waarop Arco zegt: "Frits Vergissing..."
- Om Tim omdat: Frits tijdens de veiling het onwijs mooie
broekpak van Sanne aan het veilen was, waarop Frit zei: "De vlekken zitten er nog in", waarop Tim heel zacht tegen Arjen zegt: "de mijne..." En tsja, dat hoorde ik natuurlijk weer, keek Tim aan, zei: "Dat hoorde ik
" en Tim moest daar ook lekker om lachen.
- Om Manuel omdat: Frits tijdens de veiling zijn eigen t-shirt ging veilen, die met Japan erop, en zei: "ik wil wel over het broekpak van Sanne heen...", waarop ik Frits aankeek en zei "oh, dat klinkt echt heel raar". Frits reageerde met "Ja, dat klinkt idd wel een beetje raar" waarop Manuel tegen Tim zegt "er zit iemand vooraan met een hele zieke geest..." (en dat was ik dus). Ik "IK
een zieke geest???
Nee hoor,
(later om uitleg gevraagd, bleek het een compliment te zijn, want hij heeft ook een zieke geest, dus vond dat een compliment...)
Verder was het een enorm gezellige dag, heeeeeeeeeel erg moeten lachen om sommige mensen die op items gingen bieden en bij het betalen hun omgekeerde spaarpot in een zakje afgaven (ja mensen, een VOLWASSEN VROUW!!!) en niet de moeite had genomen het even te gaan wisselen... Ach, het was leuk!!