Nieuws Zap is terug! Geef je nu op voor het avontuur van je leven!
Of ze kunnen misschien eens een jaartje overslaan. Het zou uiteraard ook kunnen dat ze 10 reeksen genoeg vinden. Het is en het blijft een duur programma, hé.
op naar de 2 miljoen en meer!
Kijk, dat is tenminste iets.Vraag je om je heen in de stadsbus, of waar je toevallig bent, of iemand het programma gezien heeft: iedereen zegt dat ie niet gekeken heeft. Het zijn toch geen 2 miljoen geesten die erheen kijken?
Zucht. Op 1 of andere manier moet je als enige niet blij zijn ofzoo. Elke keer is er iets mis.YES 2 MILJOEN!!!!
begrijp je eigenlijk wel wat ik ermee wil zeggen?Ik vind het heel erg vreemd, als je op straat vraagt of je het programma gezien hebt, en 9 van de 10 zegt: nee, ik vind er niets aan. Ik vraag me af hoe ze dan aan 1,9 miljoen kijkers komen. Mensen schamen zich kennelijk als ze naar het programma gevraagd wordt. Het is juist heel goed dat het programma die kijkcijfers wil halen, en zeker voor een programma waar kennelijk niemand naar kijkt, als je het om je heen vraagt. Ik ga er dus gewoon vanuit dat die mensen liegen.Overigens: de ene bron zegt 1,6 miljoen, de andere over de 2 miljoen. Beide dus behoorlijke cijfers.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
498 gasten en 5 vaste bezoekers