... als niemand daar problemen mee heeft natuurlijk , en ik zal proberen per locatie erbij te zetten wie 'm gevonden heeft.
Ik heb er geen probleem mee. Je mag ook wel mijn kaart linken, daar staan ook nog een aantal dingen tussen die ik hier net gepost heb en komen steeds dingen bij...
Zoals:
Ik ben trouwens tegen een nieuw soort uitdaging aan gelopen van een type die ik tot nu toe nog niet heb, door mijn drang om ook restaurants en hotel te vinden. Hoe herken je het juiste restaurant van een Sushi restaurant keten? Heiroku-zushi is echt een soort McDonalds. Allemaal hetzelfde interieur en huisstijl, er zijn er 10+ in de omgeving van Sendai en ze schieten als paddestoelen uit de grond.
Ik hoop nu alle restaurants met een grote Heiroku-zushi reclame zuil (in Sendai) gevonden te hebben, en moet daar de juiste uit zien te pikken. Als die er tussen zit. Van het rijtje wat ik nu heb kan ik er een aantal ook al wegstrepen omdat er geen derde reclame bord onder hangt.
Toevoeging>Van voor stukje aflevering 6:
Eén van de bronzen beelden die we zien is van de beroemde japanse dichter Matsuo Basho (1644-1694).
Toevoeging2> Ik kwam door toeval op een website die mij aanleiding gaf om de plek van de test en executie van aflevering 3 vlak bij Geisenkaku Garden te zoeken. Het dorpje waar dat ligt staat bekend om zijn vele tuinen. Ik heb de plek daar na wat speur werk inderdaad kunnen vinden en vervolgens een naam aan weten te knopen, namelijk:
Dit was de locatie die ik nog het meest miste op mijn lijstje. Nu hebben we van alle opdrachten, tests en executies de plek gevonden.