Heel mooi weer! Natuurlijk de twee topverdachten bovenaan. En ik kijk weer terug naar het eerste diagram: onderaan staan: Tim (vertrokken), Manuel (vertrokken) en Barbara (gered door een vrijstelling). Prachtig!
Mooie observatie, had ik nog niet eens gezien ! Het is een mooie stelling van Daedalus dat de kandidaten die niet verdacht worden gemaakt door de regie er snel uit gaan, klopt perfect voor Tim en Manuel. Maar ik begrijp niet waarom je ook wijst op Barbara ? Barbara is er helemaal niet uit, dus het idee "niet verdacht --> eruit" gaat voor haar niet op.
En als we dan toch aan het evalueren zijn ... Je zegt dat de twee topverdachten weer bovenaan staan. In zeker opzicht is dat niet vreemd. Kijk maar naar mijn criteria: als de forummers op een bepaalde Mol zitten (1), vullen ze die ook in in de Pool (2), velen laten bewust of onbewust de stemwijzer op die persoon uitkomen (3) en mensen zoeken en vinden theorieën die juist naar die personen wijzen (4). Daardoor heeft Arjen zo'n voorsprong, dat hij ondanks dat hij qua aantal goede/foute acties niet bovenaan zou staan, nu wel bovenaan staat.
Je zou dus kunnen stellen dat ik heel moeilijk doe maar simpelweg uitkom op een plaatje waaruit blijkt op wie de community zit. Misschien zou ik de goede/foute acties criteria nog zwaarder moeten meetellen ? Duidelijk een seizoen om te leren dit, misschien moet ik ook eens een diagram posten waarin ik alleen de acties meeneem ...