Bij dezen het laatste diagram voor dit jaar. Misschien geen verrassende uitslag, maar ik heb er wel weer alles keurig voor doorgerekend:
Ik had gezegd dat ik na afl. 9 de grafieken per criterium, per kandidaat, per aflevering zou posten, maar ik wil hier nog even mee wachten. Als ik ze namelijk nu post, moet ik ze bespreken zonder zeker te weten wie De Mol is. Ik wil ze dan uiteraard weer bespreken als De Mol bekend is, dus dat is dubbel werk ...
Wat ik nu van plan ben, is om een PDF'je te maken met daarin die grafieken en de bespreking (een PDF'je is beter bewaarbaar / printbaar dan een paar forum posts). Aan dit PDF'je ben ik uiteraard al begonnen (ervanuitgaande dat Kim De Mol is
) en waarschijnlijk is het over een paar dagen af. Als Kim dan De Mol blijkt, plaats ik de PDF donderdagavond.
Ik wil jullie wel vast een sneak preview geven: de grafiek van criterium 1 (kijken wie er objectief dingen fout doet waardoor er geen geld wordt verdiend):
Gebaseerd op deze grafiek zou je dus zeggen dat Sanne De Mol is. Wat je ook kunt zien, is dat Frits niet zoveel verkeerd heeft gedaan (sorry Lautjuh).
Als Kim De Mol is, gaf dit criterium dus niet de goede Mol. Denk dat we moeten concluderen dat ook kandidaten die zich verdacht proberen te maken en zelfs kandidaten die gewoon niet zo slim/handig zijn, op dit criterium hoog scoren.