Het gaat om opdracht 1, de NL opdracht. De eerste koker die door het team Arjen, Erik & Kim wordt gepakt, wordt gevonden op
Hollander Slope! Ik ben er van 99% van overtuigd dit de koker is die voor het groepje van Manuel, Sanne & Tim bedoeld is.
Dit is de plek op de kaart/streetview. Dit is de plek waar ik ‘Hollander Slope nummer 17’ zou verwachten, de plek die op het kaartje van het Sanne-team staat. Op het kaartje van Arjen, Erik & Kim staat niets dat ik herken wat ze deze kant op zou moeten sturen. Omdat je, naar mijn mening, niet zomaar bij toeval belandt bij de verkeerde koker, zie ik dit als molactie.
Dit verklaard ook waarom het andere groepje de koker niet kon vinden.
Daarnaast lijkt het mij niet toevallig dat we niet te zien krijgen hoe het team van Arjen naar deze plek loopt, alsmede dat we het Sanne-team overal op Hollander Slope zien speuren, behalve net deze ene plek. Dit duidt er op dat de programmamakers het bewust hebben willen verdoezelen.
Voor mij staat vast dat er door het Arjen, Erik & Kim groepje gemold is. Als een van hen drieën niet de mol is, dan snap ik dit spelletje echt niet meer.
Door het gedrag bij het vinden van die koker, vindt ik Arjen en Kim trouwens vele malen verdachter dan Erik.
Ze rijden uiteindelijk trouwens ook twee haltes te ver door.