Nieuws Zap is terug! Geef je nu op voor het avontuur van je leven!
DROOG
Daar zit ik ook aan te denken, achterstevoren afspelen
Ik heb het fragment van 24:00 achterstevoren afgespeeld, maar dan is wat hij zegt alleen maar vager.. Dat is het niet dus..
Ik zweer het, dat die gast MOL zegt. In mijn optiek Spoiler (klik om te tonen/verbergen)Barbara is Mol.
Na afl 1, nu ook in afl 2. Barbara Blauwe broek Blauwe trui?
Nee, dat zegt hij sowieso niet.. Hij zegt iets met walk in the money? ;p Of het is gewoon Jappans (wat ik eerder denk)
of: Heb jij de molmail ook gehad?
Zou de keuze van de programma-makers voor het woord Washington weer iets te maken hebben met George en Barbara?Ik had persoonlijk namelijk niet meteen de link tussen Washington en Atoombom (naast dat Amerika uiteraard de atoombom heeft gegooid op Nagasaki).
Alles speculaties naargelaten: dit was echt een TOPPP aflevering!Wouw wat een goede opdrachten ook! Oke oke ze zaten niet heel moeilijk in elkaar: een speurtocht en een lasergame, maar TOCH..de hele setting, de opbouw, de filmwijze...Heeel knap! Hopen op meer dan 2 miljoen kijkers morgen! Geniale aflevering! Spanning en intrige..i'm loving it!
WOW die vent achter het raam is eng!
Ik zie het ook net, inderdaad freaky maar het is duidelijk Manuel. Denk niet dat we er veel in moeten zoeken.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
652 gasten en 4 vaste bezoekers