Ik weet niet of het tussen neus en lippen door al genoemd is maar bij deze!
Ik vond dat Arjen nogal verdacht was deze aflevering, en dan met name in de lasergame. Niet ten eerste omdat hij de open deur voorbij liep, maar vooral omdat hij bij elke knop waar ze langsliepen hij NIET als eerste op de knop wilde slaan. Hij zat in een team met Sanne en zij drukte bij de poort en in dat kamertje van de 'open deur' beiden keren als tweede. Voor een mol is dat heel logisch, waarom? Omdat 1x drukken = plaatje verschijnt, 2x drukken = plaatje verdwijnt. Nu moet ik m'n eigen theorie een beetje ontkrachten omdat de plaatjes bij zijn tweede druk wel bleven staan in zijn geval, maar bij Hind bijvoorbeeld niet. Dus het idee erachter is wel heel mollig, om 'nog een extra keer te drukken'.
Verder vond ik hem niet echt moeite doen om weg te rennnen van die japanner, op de roltrap. Daarnaast was hij erg verwarrend en slecht in de tramopdracht waarbij ie de koker over het hoofd zag en daarbij ook nog eens tijd rekte door 1) iedereen te vragen of ze Engels konden, 2) aan het einde een discussie te starten over of ze in de tram moesten stappen of niet.
Hij is mijn mol op dit moment