Zo ik heb weer heel het forum goed bekeken...
Allereerst vond ik het, zoals de meeste hier, een geweldige aflevering!! Prachtige en spectaculaire opdrachten, waardoor je al helemaal in het spel zit! Volgens mij echt vele malen beter dan andere seizoenen!
Ook prachtig camerawerk, zo leuk dat een camerman zo'n koker wel ziet liggen en het snel filmt en de kandidaten er voorbij lopen :p
Verder:
-In de eerste opdracht vertraagt Arjen de boel heel erg vind ik, en hij besluit de tram eigenlijk te laten schieten en rekt daarbij veel tijd door een discussie met Erik...
-Ik vond het vooral duidelijk dat Hind de knop in de Holland Village opdracht nog een keer indrukte, waardoor de kaart weer verdween. En zij deed dit zo mols (echt zoals of ze dat wist en zonder dat ze dat ook liet merken aan de andere kandidaat -weet ff niet meer wie- die voor haar liep) vond ik, maar ik vind wel dat zij ook overduidelijk laat zien wat ze doet, dus echt slim doet ze het dan niet!
-Arjen drukte de knop ook voor een tweede keer in, maar daardoor verdween de kaart blijkbaar niet, dus dan heeft het niet goed uitgepakt als hij de mol is.
-Over Barbara ben ik nog niet helemaal uit, zij doet af en toe raar en zou het daarom goed kunnen zijn.
-En ook Tim die afviel, ik had het al wel verwacht, nadat ik hem in de leader in de helikopter zag zitten, dacht ik al: een spectaculairder beeld zullen ze niet van hem hebben.. Maar ik denk daarentegen niet dat Hind volgende week afvalt, omdat zijn in de leader alleen te zien is met de Holland Village opdracht..
Verder zag ik tot mijn grote verbazing dat ik er in de poule goed voorsta: 4e
Had ik echt nooit verwacht! Ik had wel verwacht dat er meerdere mensen Tim als afvaller zouden hebben, maar veel hadden hem natuurlijk als winnaar van het spel..
En grappige quotes van de kandidaten mis ik nog een beetje, dat was vorig seizoen wel meer. De enige waar ik om moest lachen was Arjen die zei: oh liggen die 2 samen op een kamer, dan kunnen ze het samen over hun prostaatproblemen hebben
(volgens mij missen wij als kijkers veel inside-information waardoor deze grappen ontstaan)
Oh jah...
De jokeropdracht: ge-wel-dig! De kandidaten zo lekker tegen elkaar opzetten door dit psychologische spelletje, geweldige eindopdracht van deze geweldige aflevering!
Geweldig ook hoe PJ de jokers voor Manuel zijn neus wegpakt en iets later bij het jokers uitwisselen zegt: geef ze maar
Ik zag ook weer leuke opdrachten in de vooruitblik, ik heb zo'n zin in volgende week...