Ik heb nog maar eens naar de beelden gekeken, omdat ik opeens dacht: Misschien staat Michiel wel in de schaduw en is het daar frisser. Het ene truitje gaat duidelijk over het andere truitje heen, maar ze draagt het niet in haar hand als ze naar Michiel loopt, misschien hangt het om haar middel maar dat is zeer moeilijk te zien. Toch blijft het vreemd, ik heb de indruk dat ze geen minutenlang bij Michiel staan praten, neem je dan de moeite om een truitje extra aan te trekken?
Ik heb nog eens de band teruggespoeld en extra op het truitje gelet. Het blijft toch wel heel vreemd hoor.
1. Je ziet een shot van de groep, met Sandra in de verte die al bijna bij Michiel is. Zonder truitje.
2. Vervolgens een shot van Sandra in gesprek met Michiel. Sandra heeft hier opeens dat truitje aan.
3. Je ziet Sandra (als enige trouwens) niet teruglopen, maar het volgende shot zit Sandra weer bij de groep. Zonder truitje.
Ik kan me nauwelijks voorstellen dat Sandra voor haar gesprekje met Michiel snel even haar truitje aan en uit doet.
Misschien is shot 3 niet genomen nét na haar gesprek met Michiel, maar feit is wel dat ze daarna dat truitje niet meer aan heeft.
Overigens heb ik nog eens extra op de kleding van Sandra gelet, maar ze heeft dus echt bij elke proef andere kleding aan. Hoe groot was haar rugzak eigenlijk? (Hadden we die opmerking ook al niet geplaatst bij al die shirtjes van George?)