Sandra is wel/niet de Mol want:
Aflevering 1:
Mols:
-vergist zich in eerste instantie in namen, later niet meer
-slecht contact met Nicole, zo maar opeens weg
-komt bijna te laat terug
-gaat eerst zelf kleiduif schieten, houdt hiermee de slapers wakker, haalt later pas Corry op zodat slapers weer gewekt worden
Niet Mols:
-haalt opdracht 2
Aflevering 2:
Mols:
-is haar koker kwijt, die kan ze zelf hebben afgegeven
-komt laat bij de helicopter aan en dat kost tijd, we zien niet hoe ze de helicopter bereikt. Daarbij heeft ze ook een kans, dat zij zelf de vrijstelling krijgt, wat niemand in de groep wat oplevert
Niet Mols:
-haalde opdracht 1
Aflevering 3:
Mols:
-wou eerst Stijn, Shadia en Walter zeker weten afkopen, veranderde later haar mening
-was erbij toen vraag 2 en 3 fout werden beantwoord
Niet Mols:
-haalde de eerste opdracht
Aflevering 4:
Mols:
-auto start niet
-reageert cool bij Corrys beschuldigingen op Inge
-is relaxt tijdens het bellen
-reageert zenuwachtig bij opsommen mogelijke Molacties van haar
-we zien haar niet de bal vangen
Niet Mols:
-vangt bal bij opdracht 2
Aflevering 5:
Mols:
-bezoek ziet wel een Mol in haar
-reageert verbaasd/betrapt als bezoek zegt dat ze veel verdacht is. (Blik naar interviewer van: 'He, maar jullie zeiden toch dat bijna niemand mij verdacht?')
-kan door langzaam roeien opdracht 2 vertragen
-lijkt Shadia en Michiel te kunnen horen
Niet Mols:
-zegt te bungeejumpen, bezoek verwacht dat ook
Conclusie:
Sandra is vanaf aflevering 1 mijn Mol en alleen Bruno heeft me een keer doen veranderen van Molkeuze (Toen moest hij er de aflevering erna ook gelijk uit, dus dat was dat.). Sandra is een subtiele Mol en valt niet erg op met haar Molacties. In tegenstelling bij Inge moet je echt zoeken naar haar Molacties en velen zien ze niet. Een echte supermol dus. Als je niet op Sandra let, zie je ze denk ik ook niet, maar ze zijn er zeker wel. Ook een sterk punt is dat Sandra zichzelf totaal niet verdacht maakt, door sommige opdrachten wel te halen, die je veel aanzien geven in de groep (zoals het vangen van de bal). Daarbij maken de andere kandidaten wel duidelijk dat er meer aan de hand is met Sandra dan dat wij op tv zien. Inge, Shadia en Stijn zagen haar allemaal als verdachte. Net als met George vorig jaar krijgen we door montage niet alle Molacties te zien. Als je aflevering 5 bijvoorbeeld ziet, zou je denken dat Sandra niet veel aan het Mollen is, maar bij de opdracht met de fakkel kan ze heus wel gemold hebben, zonder dat wij het op camera zien. Daarbij lijkt Sandra ook als enige een band heeft met Michiel, alsof er meer is tussen die twee. Natuurlijk ben ik gevaarlijk bezig. Vanaf aflevering 1 is Sandra mijn Mol en daarom zie je dingen die er soms niet zijn en concentreer je je soms teveel op dat ene persoon.
(voor alle kandidaten, zie bijlage in topic: Inge is wel/niet de Mol)