Nog even voor de statistieken: Ik, vrouw, ben zelf vrij goed in het inelkaar zetten van Ikea-meubels.
Maar volgens mij zegt Michiel op een gegeven moment wel tegen de dames dat het wel handig zou zijn als ze ze inelkaar zouden zetten als ze willen weten welk onderdeel er over is en wat ze missen. Ze hoefden het niet af te krijgen, maar het was volgens mij wel degelijk de bedoeling dat ze de slaapkamer inelkaar zouden zetten.
Verder vraag ik me af of de handleidingen wel zo duidelijk waren als de gemiddelde Ikea-handleiding (kuch). Kennelijk hadden de dames eerst ook niet echt door om hoeveel meubels het ging, gezien de opmerkingen van Inge ('oh, het zijn
2 nachtkastjes!') en Shadia ('we hebben een handleiding te veel'). Ik denk eigenlijk dat ze 1 handleiding voor elk soort meubel hadden, maar hoeveel er van elk gemaakt moesten worden wisten ze niet. Dat maakt het dan toch een stukje lastiger, vermoed ik.
Maar goed, het gaat in dit topic om Sandra en het is waar, ze was in deze aflevering opvallend aanwezig. Maar toch heb ik er moeite mee om een mol te zien in Sandra omdat ze ook deze aflevering weer onmols gedrag vertoonde. Bijvoorbeeld toen de heren aankwamen bij het Ikea-slagveld en Shadia nog liep te miepen over welk onderdeel ze misten. Sandra zei toen heel resoluut 'Nee, we hebben een matras teveel'. Waarom zou ze dat doen als ze de Mol is? Zou ze dan niet beter gebruik maken van Shadia's twijfel en samen proberen Inge in verwarring te brengen?