Wat mij opviel, was dat er (volgens mij) maar 1 groen mollenboekje was, en dat Barbara er als de kippen bij was om die te pakken.
Sanne vergeet een molboekje en moet er door PJ aan herinnerd worden er een te pakken.
Ik begreep de opdracht met de brug, boot en heli ook niet, maar dat was meer door de chaos die de kandi's ervan maakten.
Barbara in het oosten, "of de zon hier ook in het oosten opkomt"
De vraag is nu alleen of Barbara riep dat het Tim was, of dat Hind en Kim dat ervan maakten...
Heel dom van Erik en Tim om niet te herkennen dat die vier doosjes de pilaren waren, ga je jezelf daar toch niet neerzetten terwijl jij niet op zo'n ding gestaan hebt...
Was wel grappig trouwens, degenen op de boot die de vlaggen op gingen hangen, dat ze op een gegeven moment zeiden dat ze "Tim gingen ophangen"..
Bij de veto opdracht lopen Kim en Erik heel erg te kloten. Komen er later mooi mee weg...
Heel jammer dat Loretta eruit is, ik had van haar wel wat meer willen zien. Maar goed, zij was zeg maar de "Yvonne van de Hurk/Vera Mann" onder de kandidaten (de wat oudere vrouw die elk seizoen mee schijnt te doen
... ook al is het niet voor heel lang bleek maar weer...)