Zit er voor de verandering niet gewoon een aanwijzing in de intro wanneer de namen van de kandidaten verschijnen?
Er wordt dan behoorlijk gespeeld met lettercombinaties en aangezien dat vrij snel gaat is het misschien een idee dat frame voor frame te gaan bekijken. Wie weet wat daar uitkomt?
Heb ik ook naar gekeken. Doe ik elk jaar. Wederom zijn de random letters die je ziet hetzelfde patroon als de voorgaande jaren.
Trouwens nog even over George:
Kim en Frits zien hem aan komen lopen (05:23). Kim wend snel haar hoofd weg. Frits kijkt wat langer richting George, doet een stap naar voren, en wijst naar de brief die George in z'n handen heeft:
Frits kijkt daarna nogmaals naar het gezicht van George, waaruit ik afleidt dat hij niet wist dat George zou gaan komen!
Het blijft opvallend dat George vele kandidaten links laat liggen en de brief aan Sanne geeft, die net door een draaideur komt. Omdat ze door een draaideur komt lijkt het me het lastig timen om met voorbedachte rade haar de brief te geven. Ik ga er van uit dat George dat toch op dat moment besloten heeft.