Nee ik ging ook niet echt er van uit dat het mogelijk zou kunnen zijn, ging me meer om het verhaal dat er nog echt hele maffe dingen gaan gebeuren.
Maar ik ben even in de website
www.nietsiswathetlijkt.com en
www.itloungeclub.com gedoken.
De websites staan alle 2 geregistreerd bij een bedrijfje (metaregistrar) wat de servers heeft staan in Papendrecht. De websites hebben daardoor beide het zelfde IP adres voor de server. Geen echte bruikbare info, maar voor de compleetheid toch maar gepost
:P.
Wat wel interessant is, is het volgende:
Expiration Date: 2010-07-23
Creation Date: 2009-07-23
Last Update Date: 2009-07-23
Expiration Date: 2010-07-29
Creation Date: 2009-07-29
Last Update Date: 2009-07-29
Dit is voor beide websites bijna het zelfde, bijna tegelijk aangemaakt, bijna tegelijk aangepast en lopen bijna gelijktijdig af.
Dit kan gewoon toeval zijn, maar gezien het gegeven dat de websites precies het zelfde weer geven, zou het misschien ergens op kunnen duiden.
Verder kan ik melden dat de sites beiden staan op naam van Frans Buffing uit Amsterdam, mocht er iemand zijn die in A'dam woont dan pm me maar, dan kan ik de adres gegevens geven als je zou willen gaan kijken
(ik post ze niet hier omdat ik niet weet of die man er iets mee te maken heeft, beetje lullig als anders z'n adres gegevens ineens op internet staan
)
Ze zijn geregistreerd met een Gmail email-adres, niet gigantisch boeiend, maar natuurlijk wel handig om in het achterhoofd te houden, want de avro zal natuurlijk niet met hun eigen mails gaan registreren.
Het is 'n beetje zweverig, het kan ook gewoon helemaal niks zijn, maar we kunnen op z'n minst de site zo nu en dan bekijken of er niet toch iets is wat met het programma te maken heeft.
Voorlopig schrap ik de site even van de lijst met hints, maar zoals ik al zij, er blijft 'n kansje dat er toch iets van 'n hint in zit.
p.s. heb ook even de site
www.wieisdemol.nl bekeken en die staat niet op de zelfde locatie geregistreerd of gehost en ook niet door de zelfde persoon. Dus heb daar nog niks op kunnen vinden. mocht ik er nog iets op vinden dan zal ik dat uiteraard posten.
edit: ik heb ook ergens iets gevonden dat er een club zou zijn geweest in A'dam, de itlougeclub en dat die sinds 2004 failliet is, maar dat deze weer opgericht zou gaan worden. dus het kan zomaar zijn dat we er enorm naast zitten met deze sites.