Hoi!
Ik ben eigenlijk vooral een meelezer van dit forum, maar ik hoorde bij het terugkijken van afl. 1 nog iets opvallends wat ik hier niet zo snel terug heb gelezen (maar vergeef me als het al wel genoemd is). Bij de introductie van PJ zegt hij ; maar 2 van jullie zullen zover komen (in de finale)... en de mol natuurlijk. Dit lijkt erop alsof de mol zich niet tussen de 'jullie' bevindt. Hoewel ik de theoriën over dat PJ wellicht de mol zou zijn niet geloof, is dit toch een aparte zin....
Wat vinden jullie?
De mol staat figuurlijk gezien apart van de rest, omdat hij/zij een andere missie heeft. Daarom vind ik deze uitspraak van PJ juist correct, want hij heeft het tegen de kandidaten.
Overigens, een paar algemene observaties:
- Is het wel eens bij iemand opgekomen dat de mol, wie het ook mag zijn, wellicht geknoeid heeft met het verrekijkertje? Er werd nogal geklaagd dat het een flutding was, waarmee je weinig scherps kon zien. Het lijkt me niet zo moeilijk zo'n ding stiekem te 'mollen'.
- Hind dacht of iig beargumenteerde, op lichtelijk onnavolgbare wijze, dat Frits wel in de heli
kopter móest zitten omdat hij hoogtevrees had en een pijler dan te eng voor hem zou zijn.