Nieuws Vanaf 24 maart gaan we weer op zoek naar de mol!
Ik heb die uitspraak van PJ toch niet helemaal lekker zitten. Hij zegt: "in aflevering 3 zal de mol zich bekend maken."Nou heb ik ook hier eens even m'n hersens over gekraakt en wat onderzoek gedaan en zo ben ik tot de volgende conclusie gekomen met een maat van mij.Stel je voor, er is momenteel 1 , deze mol maakt zich bekend in aflevering 3. Wanneer dat gebeurt zou het spel over zijn omdat iedereen weet wie de mol is. Maar als je dit nou eens koppelt met een van m'n eerdere posts waarin ik het heb over het filmpje van PJ waarin hij zegt dat de presentator de mol niet kan zijn, dan komen we ergens.Ik heb namelijk vernomen (van iemand die dit al beweerde voor aflevering 1) dat in aflevering 3, de mol naar voren zal stappen en zal bekennen dat hij de eerste 3 afleveringen de mol is geweest. Op dat punt zal die mol presentator worden en zal PJ mee gaan doen in het spel als kandidaat.Vanaf dat punt is er dus een nieuwe mol die ontmaskerd gaat worden en misschien dat deze zelfs gekozen gaat worden door de oude mollen.'t is maar een hersenspinsel, maar ik vind het wel erg verdacht dat mijn bron van te voren al wist te vertellen dat in aflevering 3 de mol bekend wordt, en vervolgens in aflevering 1 blijkt dat ook nog te kloppen!!!!
aan het voorstukje te zien zijn er 4 opdrachten komende donderdag.Stadopdracht >> seizoen 5 - Australië of seizoen 9 - JordaniëReuzenrad >> seizoen 9 - Noord IerlandLasergame >> seizoen 5 - AustraliëJokerveiling. >> seizoen 6 - Argentinië
Waarschijnlijk allang gezegd ...Als Tim en Erik beginnen met de sleutels neerleggen, gaat Erik meteen de fout in door de 2 kleuren bij Barbara - Oost te verwisselen. Maar even later leggen ze de Barbara sleutel toch goed. Ik denk te zien dat Erik net nog iets zegt van "sorry" en dat Tim hem dus verbeterd heeft, maar dat dat niet in beeld is gebracht.
Citaat van: Jelsir op Gisteren om 16:28:24aan het voorstukje te zien zijn er 4 opdrachten komende donderdag.Stadopdracht >> seizoen 5 - Australië of seizoen 9 - JordaniëReuzenrad >> seizoen 9 - Noord IerlandLasergame >> seizoen 5 - AustraliëJokerveiling. >> seizoen 6 - Argentinië
Fijn, weer een nieuw seizoen!Dit is mijn eerste post dit jaar, en omdat ik niet alle 20 pagina's van dit topic heb doorgelezen, bestaat er een dikke kans dat mijn ding al de revue is gepasseerd:Was het de slechte kwaliteit van de aflevering op de site, of heeft Loretta bij haar afscheid een duidelijke genante lipstick-zoen op haar wang?Was dit van Sanne? Is dit een mol-hint, net als in een eerder seizoen het schouderklopje van de mol (België, mol Marc) en dat de mol steeds in beeld was bij de afvaller tijdens de executie?Weet niet of het iets is, maar het laat me niet los...
was de lippenstift van Sanne . Wat het betekend kunnen we pas na de volgende aflevering zeker van zijn
Kunnen we dit soort speculatie aub in het topic over zulk soort verwijzingen houden? Maakt alles een stuk overzichtelijker.
Molcrazy heeft Aflevering 2 ook al geplaatst.
Neem daar bij dat ze zeker wist dat Loretta hoogtevrees had, terwijl dat niet zo was, en je krijgt een verdachte kandidaat.
MC is zijn tijd soms ver vooruit.Maar het is prima, er is immers ook al meteriaal te zien van de aflevering, dus het is handig om commentaar en opvallende dingen over aflevering twee ook nu al daar te plaatsen
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
696 gasten en 2 vaste bezoekers