Wat mij opviel tijdens deze aflevering
Kleuren molboekjes
Barbara (B): lichtgroen
Kim (K): blauw
Tim (T): blauw
Erik (E): Rood
Manuel (M): Rood
Loretta (L): Rood
Arjen (A): Blauw
Sanne (S): Wit
Frits (F): mintgroen
Hind (H): bruin
volgorde voor eerste opdracht van links naar rechts: LBFMETSAKH
H opvallend ver naar rechts – wetende dat ze in de boot kwam?
SAKH boot
Mollen door, anderen sturen door verkeerde personen op palen te noemen
TE helicopter
Mollen door, fouten van boot over te nemen zonder nadenken
LBFM brug
Mollen door, Niks roepen in de hoop dat de boot jou verwisseld met iemand anders
E en T allebei geen opmerking over zichzelf op paal. Verder alles foutloos overgenomen van de boot.
Spullen kopen
Volgorde: kat, vlinder, bal, thee, fruit, stropdas, tvgids, stripboek
Duo’s:
AH: vlinder goed, bal goed, thee goed, tv-gids fout, stripboek goed, kat goed, fruit goed, stropdas fout.
SB: stripboek fout, tv-gids fout, theepot goed, bal goed, kat goed, vlinder goed, fruit ?, stropdas ?
FT: vlinder goed, bal goed, theepot goed, Fruit goed, stripboek goed, stropdas goed, tv-gids goed, kat goed.
EK: tv-gids fout, theepot FOUT, fruit fout, bal fout, stripboek fout, vlinder goed, stropdas fout, kat goed
Dus Arjen en Hind maakten 2 fouten, Sanne en Barbara 2 tot 4 (niet precies te achterhalen), Frits en Tim 0 fouten en Erik en Kim maakten maar liefst 6 fouten.
Voor mij zijn er nog maar 3 molkandidaten, Kim als hoofdverdachte, Hind als tweede en Sanne als derde verdachte.
Ik probeer het natuurlijk nog wel objectief te volgen.
Hoe kom ik hierbij? Ik geloof niet dat de mol op een pijler zou gaan staan, aangezien het enorm moeilijk is om vanaf hier te mollen. Tim en Frits deden alles goed bij de koopopdracht. Erik, Loretta, Arjen en Barbara staken de hand op als veto, wat ik ook niet zou nemen als mol, aangezien je maar 2 mogelijkheden hebt om de boel door elkaar te gooien. Dus vallen deze allemaal af voor mij. Nu blijven alleen Kim, Hind en Sanne over, aangezien zij niet bij deze groepen zat.
Maar ik zal nog maar eens zeggen, niets is wat het lijkt, het overduidelijke motto van deze serie. Volgens mij is het wel 5 keer langsgekomen.