OK, dit was één van de beste afleveringen ooit. Top opdrachten en leuke twists.
Jammer dat Manuel weg is. Ik vond hem een leuke kandidaat vanwege zijn enthousiasme. Hij was ook mijn winnaar.
Ook geen leuke manier om weg te gaan.
De taxi opdracht vond ik leuk, maar was niet zo geweldig in beeld gebracht. Waarschijnlijk gebeurde er teveel tegelijk om alles goed te kunnen filmen.
De tweede opdracht was helemaal geweldig. Leuk om Angela en Karel weer terug te zien, en met een paar leuke gesprekken. Geniaal om alle kandidaten dezelfde opdracht te geven. Ondanks dat het voor de kandidaten niet heel gezellig was, heb ik genoten.
Bij de laatste opdracht was ik echt helemaal verbaast. Ik had eerst wel het gevoel "Hè, nu al de test," maar dacht vervolgens de dat tijd sneller leek te zijn gegaan omdat de aflevering zo leuk was. Toen gespannen afwachten of mijn mol er in zou blijven (
). Verbaast staan dat Arjen er niet uit vloog en alleen nog Barbara en Erik over waren, die er nog niet uit konden. Toen pas op de klok gekeken om te zien dat de aflevering nog lang niet over was. Aardig dat ze Barbara hebben terug laten komen, maar waarom?
ik had gisteravond laat na het terug kijken van de aflevering een theorie bedacht dat Manuel helemaal niet ziek naar huis is gegaan, maar dat ze aflevering 4 voor aflevering 3 hebben opgenomen en hij daar af valt.
Ik ben nu wat helderder en zal de aflevering nog eens terugkijken voordat ik verder uitweid over deze twijfelachtige theorie. Maar ze zouden er best leuke grappen mee kunnen uithalen. Kandidaat: "Ja, maar de mol zou zich toch bekend maken in aflevering 3." "Klopt, maar die nemen we overmorgen pas op."