Even over de opmerkelijke keuze van Hind tijdens de tests:
Afl. 1: De mol is een?
<b>Man</b>
Afl. 2: Was de Mol als laatste aan de beurt in Holland Village?
<b>Ja</b>
Afl. 3: Werd de Mol aangewezen door Karel en Angela na het diner?
<b>Ja</b>
Uit deze testvragen blijkt dat Hind al heel zeker weet dat Frits de mol is. Het is als kandidaat echt niet slim om zo vroeg in het spel al zo op een kandidaat te stemmen. En voor als ik hierop de reactie krijg, dat die testen gemanipuleerd zijn door dat later pas erin te zetten door de redactie, dan is het heel opvallend dat ze bij Hind nu al twee keer achter elkaar in de test deze vragen laten zien met antwoord "Frits".
Ik weet nog niet wat we ermee moeten, maar ik vind Hind wel heel stil in de groep, sinds de laatste 2 afleveringen. Ze heeft ook niet zoveel biechts..
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Verder over deze aflevering: heel apart van de huge topito-opdracht aan het einde... Ze hadden die dus zoiezo al bij, maar voor welke gelegenheid??? En Manuel eruit, vind ik niet heel erg, maar misschien komt ie nog terug...
En nog even over de vooruitblik aan het einde van de aflevering: Ligt daar zo'n vrijstellingsschijfje (dezelfde als in het vorige seizoen) op een tafeltje of heb ik het mis, ik heb er helaas geen screenshot van!