Nieuws Heb je onze activiteitenagenda al bekeken? In het infocenter, helemaal onderaan.
Had Sander Lantinga dat niet gedaan? WidM 2007, mol: Inge Sander lag er wel gelijk als eerste uit...Ik vind het trouwens ook verstandig om op de grootste gemene deler te stemmen, zeker de eerste paar executies, maar het is dus geen absolute sleutel tot succes.Trouwens, we weten helemaal niet of Hind werkelijk denkt dat Frits de Mol is. Die beelden zijn er gewoon tussengemonteerd en of dat Hind is die dat aanklikt, een andere kandidaat of iemand van productie, dat is niet te zeggen.
De manier waarop 'een kandidaat een antwoord aanklikt' is nep. De muis beweegt nep.
Ik vind deze site http://kahogo314.fan-site.net/slide/kouyou/geisenkaku.html best op dezelfde plek lijken.
wou er net aan beginnen...je haalt me de woorden uit de mond
Viel me wat op..Bij de vrijstellingen ronde einde aflevering 3..Zie je de groep napraten maar dan zie je erachter kim lopen.. Wel appart want ze ging als 2de.. Dus ze kan ook niet terugkomen van een biecht want anders hoort Arjen daar te lopen.. Die als laatste zijn deel gaf aan Barbara..Appart..
maar ze kan toch ook gewoon even naar de wc zijn geweest
Kan ook idd, maar miss kreeg ze info te horen over de volgende opdracht oid.. Omdat ze dat meestal te horen krijgt tijdens de biecht.. Maar de biecht was voor een struik.. Miss weinig tijd oid..En zie nu dus ook dat ze in het volgende week filmpje dezelfde kleding aanhadden.. Dus ze gingen meteen door met de volgende opdracht..
ik denk dat de biechten gewoon worden opgenomen nu, omdat frits een shot later weg is en dan is kim er wel
Dat is de plek! Goed gevonden. Ik ben hier al een hele tijd naar op zoek. Nu nog kijken of we de exacte locatie kunnen vinden.Screenshot van de steen van 16:45 met rechtsonder die van de website: exact hetzelfde:
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
537 gasten en 4 vaste bezoekers