Iedereen heeft het over het feit dat Barbara later ging zitten dan Sanne, maar wie zegt dat er geen vaste indeling is? Volgens mij twijfelen kandidaten namelijk nooit echt voor ze ergens gaan zitten, maar lopen ze ergens heen en gaan dan zitten.. Ik weet zo niet, maar volgens mij gebeurt het ook wel dat kandidaten gaan zitten met een aantal stoelen er tussen, wat eigenlijk onlogisch is. Kan het niet zo zijn dat ze aangewezen krijgen waar ze moeten zitten?
Arjen blijft nog steeds mijn mol though, maar toch.
En als ik Frits was, zou ik sowieso rood worden, denk namelijk dat Frits ook niet zo'n goede leugenaar is. Plus dat het volgens mij niet de bedoeling was dat Karel heel iedereen er bij zou betrekken dat Frits het al wist dat ze naar Japan gingen. Denk dat hij daar an sich genoeg moeite mee kan hebben / angst dat iemand zou zeggen dat ze allemaal wisten dat ze naar Japan gingen, dan dat het echt het feit was dattie de Mol is. Sowieso denk ik dat een mol beter kan liegen
Superjammer van Manuel ook trouwens.. Ik denk dat dat spel wel al in Nederland bedacht was, maar niet zozeer voor deze aflevering, hoewel het qua aantal deelnemers wel weer perfect uitkomt (inclusief Manuel dan), maar misschien ook als strohalm in het geval er iemand ziek zou worden, aangezien dit al eerder is gebeurd met Roelant en Anette.. Dat ze dan niet in de war raakten met het aantal deelnemers..
Ik denk overigens dat de swap tussen plaatsen van Arjen/Barbara niets betekent, dat Arjen het gewoon ongezellig vond om in het hoekje te zitten, en daarom midden aan de tafel is gaan zitten
Niets onlogisch, doe ik zelf ook wel eens
Waarom sprak Angela trouwens zo duidelijk over die videoclip? Het was niet alsof dat nou héél erg interessant is, en volgens mij kwam het een aantal keer voor.. Iemand enig idee hoe het liedje heette, en of die clip nog ergens op internet staat? Misschien zit daar nog wat in qua informatie?
En zoveel dingen zijn dmv crew te regelen. Als Erik de joker had gepakt, hadden ze toch een nieuwe neer kunnen leggen ipv de telefoon?
Of zoiets