Ik wist na de exit van pac-mol dat Mollenvanger de mol was, maar heb door het spel heen simpelweg mn huiswerk niet goed gedaan. Ik had achteraf gezien gewoon de afleveringen moeten kopieren en in een word bestandje moeten zetten.. heb ik niet gedaan
. Ik had slechts de beschikking over de persoonlijke lijstjes (zoals lievelingskleur en dergelijke) en voor alle hotelkamer nummers en dergelijke moest ik graven in mijn geheugen. Niet mijn sterkste eigenschap.
Rest mij te zeggen dat ik het een fantastisch spel vond, ik ga de zondagavonden missen dat ik in spanning afwachtte tot de nieuwe aflevering gepost werd. Daisy en MC fantastisch werk! De felicitaties gaan uiteraard naar LdHmolletje, knap dat je al vanaf afl. 1 op mollenvannger zat. Mijn respect gaat naar Pac-Mol, ik denk dat je een knappe maar juiste beslissing hebt genomen door uit het spel te stappen. En tot slot breng ik mijn proost uit op een uitstekende mol, toch knap om zo goed te mollen zonder dat je zelf weet dat je de mol bent. Puik werk Mollenvanger
.