Nieuws Volg en like ons op Facebook!
Hoe doe je dat, de tekst in het rood maken? Ik weet dat het iets te maken heeft met * , maar dan weet ik het niet meer. ::schaam::[/quote met een rode viltstift over je beeldscherm natuurlijk
Hoe doe je dat, de tekst in het rood maken?
Sterkte Swifty!*geeft ook Bakkertje een bloemetjeDat heb je wel verdiend na je schoonmaakbeurt
stilte voor de stormen bakkertje.......... voor info : je hebt mijn mailadres hè?
pompompompiedom.............. hoe laat begint het feest en waar blijft die DJ??
Aaahhhh Niuno zorgt voor het bier dan zorg ik voor wat sterkers...tja ik kan het me veroorloven want ik zag net dat mijn bankrekening is aangevuld *gooit de geheime kast open*Tast toe zou ik zeggen!! *loopt ondertussen naar de draaitafel en gooit er een cd van de Dolly Dots*
na informatie zoeken over mijn mede-kandi's heb ik een filmpje van lukie en dolfie gevonden:
Wow. Dat filmpje moet zeker al 60 jaar oud zijn, gezien de leeftijd die Lukie en Dolfie inmiddels hebben bereikt...
ik kan daarna mijn rechterhand niet meer gebruiken (en ik ben rechts)
idd, het was ook niet makkelijk om dit te vinden, maar mijn oma had me geholpen, die kon zich dit filmpje van lukie en dolfie herinneren
pffffff en ik maar denken dat zulke filmpjes niet op youtube zouden verschijnen (dit was nog een stukje 8 mm film, besef je dat wel )
Hoe doe je dat, de tekst in het rood maken? Ik weet dat het iets te maken heeft met [me=, maar dan weet ik het niet meer.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
1094 gasten en 1 vaste bezoeker