Nieuws Vanaf 24 maart gaan we weer op zoek naar de mol!
Roemenië zal het vast niet worden, aangezien daar geen a inzit...
Vleuten station stopt de trein vanuit Leiden al jáááááren niet meer
Raden waar de mol was donderdag is onmogelijk!Dat doe ik morgen wel.
IJzersterk vond ik dat topic, dus ja het mag. Het laatste antwoord van Dwaas ook raar vinden, mag dat?
snaaien
Thee
Eigenlijk best mysterieus
Laat ik het er op houden dat ik het de laatste jaren bijna helemaal niet kijk, buiten de Olympische Spelen om.Zou jij een hoop schaatsers herkennen als je ze op straat tegenkwam?
lekker eten
Ikke ben 't Dolfie?
Noord-K ... o wacht die staat er niet tussen. Serieus, doe maar Zuid-Afrika, maar beiden lijken me interessant. Facebook of Hyves?
Gewoon weer goed! Tdietz weer?
goh de vrijstelling zat dus in de relaxhoek. Gelukkig wordt daar niet zo veel gepost superhint daisy zeg zijn jullie allemaal aan het slapen hier of vol spanning aan het wachten ?
Die vrijstelling had je werkelijk super verborgen... Ik had die denk ik helemaal nooit gevonden. En dan te bedenken dat ik al je berichtjes van die periode had doorgelezen!
Verwacht 'm niet te vroeg. Ik kon pas na 't laatste lijstje echt beginnen, ben aardig moe aan 't worden (paar heftige en zware werkdagen achter de rug), ik denk niet dat ik het einde van de Voice haal, zal morgenochtend wat schrijven, maar ik moet morgen overdag ook nog een paar uurtjes weg, dus het zal 's middags worden.
Doe inderdaad maar heel rustig aan, Daisy! Een overspannen spelleidster kunnen we zeker niet gebruiken.En darbij, ik ben ook waarschinlijk (als het weer meezit) in de loop van de middag thuis...
whaha daisy tweet dat ze duffy 10 keer niets vindt .Had ik nou niet een nummer van duffy moeten gebruiken in mijn weekopdracht .....
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
1102 gasten en 1 vaste bezoeker