Team 2 verveelt zich ondertussen dood bij de kluis en ook in de kelder is het een dooie boel. Dan ziet D*n weer de lichtjes knipperen. D*n trekt de envelop uit de handen van M@ri@nne. D*n: “Volgens mij is het spel allang bezig.” Hij maakt de envelop open. D*n: “Niekypsv, schijn eens bij. Eens ff kijken. Beste kandidaten. Jullie taak is heel simpel. Maak de lift. In de lift zit namelijk team 1 opgesloten. Naast team 1 bevinden zich in de lift ook 3 laserpakken en drie laserguns. Hiermee kan team 2 de kluis op de 30e verdieping bewaken. In deze kluis zit €5000,-, wat jullie kunnen winnen. De handleiding om de lift te maken ligt onderin de gereedschapskist. Succes, jullie hebben een uur de tijd!” Niekypsv: “Nu vast geen uur meer.” D*n: “Zie je nou wel, we hadden allang kunnen beginnen.” M@ri@nne: “Nou, ik vond het niet duidelijk hoor.” Fabiann heeft ondertussen de gereedschapskist gevonden. “Kijk, de handleiding.” M@ri@nne opent de handleiding en het team begint te lezen.
Ik heb even de tijd gehad het verhaal goed door te lezen, alleen dit snap ik niet, hoe komt niekypsv opeens in de kelder vanaf de 30e verdieping