Ik ga nog even het voorbeeld van Nieky volgen:
Molcrazy en Daisy, wat een geweldig seizoen om te volgen en te lezen. Vooraf had ik seizoen 2 gelezen en seizoen 3 was net zo beelden geschreven als het tweede seizoen, complimenten
Dat ik als mol ook nog eens onderdeel mocht zijn van het spel is helemaal leuk
Al die weken in spanning van zal ik wel doorgaan.. en tot mn eigen verbazing vallen alle stukjes op zn plaats. Elke week hield ik lijstjes bij, waar ik zelf op plek 2 met de meest negatieve acties stond, maar nu blijkt dat dat bijhouden niet nodig was
Ik heb het spel iig actief gespeeld.
Wat betreft Pac-mol, jij bent eigenlijk de echte mollenvanger van deze serie. Je had me door en dat werd bevestigd door het foutje van Daisy. Helaas vloog je er alsnog vroeg uit, maar wel erg sportief! Nu begrijp ik ook dat je niet reageerde op een pm, waarin ik je vroeg samen te werken.
LdH: jij hebt de mol maar mooi ontmaskerd. Je hebt revanche genomen voor de vorige serie en gewonnen, van harte!
Je weet wat het betekent als je wint he: presenteren
Dus jij doet volgend jaar seizoen 4. En ook Rubmol als grote onbekende ben je heel ver gekomen!
Daisy en Molcrazy, nogmaals dank voor al die leuke zon-(en af en toe)maandagen, en hopelijk toch tot volgend seizoen!
Jongens, champagne!