en hoe heb je het nu opgelost?
JP vragen hoe het nou precies zit met het strakke schema zaterdag, en hij vindt dit op zich wel kunnen (zoals ook aan Maud doorgegeven, verreweg het meeste werk aan dit uitreiken speelt zich buiten het programma van de dag af. De 3 a 5 minuten die ik ervoor op het podium nodig heb, daar kan JP iig wel mee leven).
Voor jullie zou het idee zelf geen probleem zijn geweest, alleen dat tijdsschema was dat wel. Nu dat opgelost is, waar ik dus heel blij om ben, zal niemand van RN er verder problemen mee hebben, neem ik aan. Als ik de reacties in het topic vanaf eind januari tenminste mag geloven. En waarom zou ik dat niet geloven, he?
Overigens was het idee op de AVRO-site best wel bekend, maar ik heb er voor alle zekerheid nog een apart topic voor geopend. Zo is ook NL prima vertegenwoordigd.
Via een poll of pm stemmen geven, zoals Maud voorstelde, was niet echt een optie, omdat er tot op het laatst nog originele theorieen bij konden komen. En dan beslissen misschien 10 mensen over de winnaar. Door het zo te doen zoals ik in gedachte heb, zijn er dat veel meer, en is de uitslag voor mijzelf OOK een verrassing.
Had ik nou maar een idee hoe ik goudverf op rubber kan verven, zonder dat het eraf bladdert. Iemand een oplossing?