Auteur Topic: overzichten met screenshots (Kim, Sanne, Frits, Erik, Arjen, Hind)  (gelezen 76098 keer)

Offline tdietz

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: overzichten met screenshots (Sanne, Arjen)
« Reactie #20 Gepost op: 27-01-2010, 19:11:02 »
Kim en Hind zit ik aan te denken voor een overzicht. Eerst zal ik afwachten wie er in aflevering 4 naar huis moet en wie verdachte dingen doet.
nice, het lijkt me veel werk, maar met Kim denk ik dat je te lang bezig zal zijn :P
(persoonlijk denk ik dat je met arjen nu te veel werk hebt gehad, omdat hij morgen vertrekt ::jaja:: )
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #21 Gepost op: 27-01-2010, 19:21:48 »
(persoonlijk denk ik dat je met arjen nu te veel werk hebt gehad, omdat hij morgen vertrekt ::jaja:: )

Dat zou nogal wat teweegbrengen op het forum!

Qua hoeveelheid "werk" (ik doe het echt voor mijn lol ;D) scheelt het wel dat ik voor mijn site na elke aflevering voor elke kandidaat een overzicht aanvul, dus hoef ik het voor dit topic alleen wat aan te passen en de screenshots er bij te maken en plakken. En straks als we twee weken geen Mol hebben kan ik de tot dan toe gemaakte overzichten in dit topic mooi aanvullen. ::tandpastasmiley:: )

Offline tdietz

• Forumlid
  • too hot to be true
« Reactie #22 Gepost op: 27-01-2010, 19:25:34 »
Dat zou nogal wat teweegbrengen op het forum!

Qua hoeveelheid "werk" (ik doe het echt voor mijn lol ;D) scheelt het wel dat ik voor mijn site na elke aflevering voor elke kandidaat een overzicht aanvul, dus hoef ik het voor dit topic alleen wat aan te passen en de screenshots er bij te maken en plakken. En straks als we twee weken geen Mol hebben kan ik de tot dan toe gemaakte overzichten in dit topic mooi aanvullen. ::tandpastasmiley:: )
oke, dan valt het nog wel een beetje mee, maar voor je site moet je het werk ook doen, dus in totaal heb je wel al het werk moeten doen :p

Offline Rennuh

• Forumlid
  • Tja....
« Reactie #23 Gepost op: 27-01-2010, 20:03:03 »
Ik hoop echt dat Arjen eruit gaat.. ECHT!
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline vveerraak

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #24 Gepost op: 27-01-2010, 20:26:14 »
Ik hoop echt dat Arjen eruit gaat.. ECHT!
`

Waarom? Mol of niet, hij is komisch en ik vind hem een leuke speler in het spel!

Ontopic: bedankt voor het Arjen-overzicht, Heinz! Het valt me nu opeens op dat hij toch minder molacties heeft begaan dan ik dacht...
Tell me what your telescope says

Offline Rennuh

• Forumlid
  • Tja....
« Reactie #25 Gepost op: 27-01-2010, 20:55:32 »
`

Waarom? Mol of niet, hij is komisch en ik vind hem een leuke speler in het spel!

Ontopic: bedankt voor het Arjen-overzicht, Heinz! Het valt me nu opeens op dat hij toch minder molacties heeft begaan dan ik dacht...
Dat zou een hoop onzekerheid wegnemen!

Offline smailie

• Winnaar pool Eeuwige Roem 2010
  • Forumlid
« Reactie #26 Gepost op: 28-01-2010, 08:13:10 »
ach, hij is wel lekker droog.. laat hem er maar lekker tot de uitzending voor de finale erin zitten.. misschien maak ik dan nog een kans in de pool, heeft iedereen hem weken achter elkaar als mol gezet  :P

weer ff ontopic: Hartstikke mooi werk, maakt het allemaal wat overzichtelijker

Offline MacGyverMagic

• Forumlid
  • Mollen is een Olympische sport, dus ...
« Reactie #27 Gepost op: 28-01-2010, 11:42:44 »
Ik vind dat Frits de volgende moet zijn voor een overzicht. Ik voel het in m'n botten dat er in Holland Village gemold is met de knoppen en als het niet Arjen of Sanne was, dan heeft Frits een andere knop ingedrukt dan die ene in de kerk terwijl hij het Arjen en Sanne in de schoenen wilde schuiven.

Offline tdietz

• Forumlid
  • too hot to be true
« Reactie #28 Gepost op: 28-01-2010, 11:44:19 »
Ik vind dat Frits de volgende moet zijn voor een overzicht. Ik voel het in m'n botten dat er in Holland Village gemold is met de knoppen en als het niet Arjen of Sanne was, dan heeft Frits een andere knop ingedrukt dan die ene in de kerk terwijl hij het Arjen en Sanne in de schoenen wilde schuiven.
zou zo kunnen :P

Offline Long Tall Erne

• Forumlid
« Reactie #29 Gepost op: 28-01-2010, 12:05:29 »

Ik heb nog steeds het idee dat er in het Holland Village vooral gemold is met de montage van de beelden...  ::jaja::
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline C.H.A.R.L.E.Y.

• Forumlid
« Reactie #30 Gepost op: 28-01-2010, 16:50:48 »
Ik heb nog steeds het idee dat er in het Holland Village vooral gemold is met de montage van de beelden...  ::jaja::

Idd..  ::jaja::
Stelletje molloten...

Offline juul4

• Forumlid
  • proud to be a Molloot
« Reactie #31 Gepost op: 30-01-2010, 17:55:49 »
Petje af hoor Heinz!!  ::bravo::

Die blik van Arjen als ie met een zaklantaarn op z'n horloge schijnt, blijft me toch intrigeren....
Twijfel is het begin van wijsheid

Offline RICKDEMOL

• Forumlid
  • -
« Reactie #32 Gepost op: 31-01-2010, 20:04:13 »
Wederom een erg mooi overzicht.
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline Rennuh

• Forumlid
  • Tja....
Re: overzichten met screenshots (Frits, Arjen, Sanne)
« Reactie #33 Gepost op: 31-01-2010, 20:38:05 »
Citaat
Frits coacht Hind. Hind krijgt maarliefst 7 boetes (niet gestopt bij stopbord, twee keer rechts gereden, vier keer over de lijn)(...)

Dit vind ik niet echt pleitend voor Frits als Mol. Ik kan niet goed begrijpen dat iemand via de portofoon daar directe invloed op zou kunnen hebben. Ja misschien door Hind helemaal gedesoriënteerd te laten raken, door verwarrend te doen, waardoor ze sowieso veel fouten gaat maken.

Maar ik denk niet dat iemand hier directe invloed op kan hebben. Immers de bestuurder is degene die beslist wanneer die stopt voor een stopbord, wanneer die stopt voor een lijn. De coach beslist welke kant de bestuurder opgaat.

Al met al een mooi overzicht!  ::ok:: Maar nee, Frits is niet verdacht voor mij.. echter als hij de komende afleveringen zich blijft gedragen zoals hij zich de afgelopen twee afleveringen heeft gedaan, ga ik er misschien over nadenken!

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #34 Gepost op: 31-01-2010, 21:41:13 »
Dit vind ik niet echt pleitend voor Frits als Mol. Ik kan niet goed begrijpen dat iemand via de portofoon daar directe invloed op zou kunnen hebben.

Ben ik met je eens, ik heb het veranderd (niet meer dikgedrukt). Ook voor mij moet er nog een hoop gebeuren wil ik Frits als Mol gaan zien.

(Volgend overzicht zal waarschijnlijk over Hind gaan.)

Offline Rennuh

• Forumlid
  • Tja....
« Reactie #35 Gepost op: 1-02-2010, 00:08:52 »
(Volgend overzicht zal waarschijnlijk over Hind gaan.)
;D ::ok::

PS: zorg dat ik geen tunnelvisie krijg  :P

Offline Rat

• Forumlid
  • 罗本是卧底
« Reactie #36 Gepost op: 1-02-2010, 00:47:37 »
Hoewel ik Frits weer wat minder ga verdenken, zou het volgens mij wel een goede toevoeging zijn in dit overzicht om te melden dat Frits, bij de schoolopdracht in aflevering 4, het eerste lokaal al uit is en zich dan nog eens omdraait om Hind te vragen: "Zal ik doorgaan?"
Dat is wel mollig als je het mij vraagt.

Verder weer een fijn overzicht.  ::ok::

Offline Lo

• Forumlid
« Reactie #37 Gepost op: 1-02-2010, 00:51:20 »
Het is wel super mols dat hij zich zowat in elke aflevering wel bekend maakt als mol. Als geen ander. Van het antwoord van de emmer "De Mol" tot Karel tot speeches waarin hij maant de mol te zoeken of hij zegt dat alleen de mol niet voor de sleutel gaat. Wat tegen hem spreekt is dat er al zoveel kandidaten op Frits zitten, met name Kim en zeker Hind heel erg en dan ligt zo'n impopulaire bos actie voor de mol niet voor de hand. En bloedbroeder Erik blijft maar in het spel (ook na deze week volgens de voouitblik) waar bloedzuster van Arjen Barbara zelfs al 2x als slechtste uit de test kwam. Ik houd hem wel nog in de gaten.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #38 Gepost op: 1-02-2010, 04:49:56 »
Hoewel ik Frits weer wat minder ga verdenken, zou het volgens mij wel een goede toevoeging zijn in dit overzicht om te melden dat Frits, bij de schoolopdracht in aflevering 4, het eerste lokaal al uit is en zich dan nog eens omdraait om Hind te vragen: "Zal ik doorgaan?"

Ik heb het toegevoegd.

Offline Qper

• Forumlid
« Reactie #39 Gepost op: 1-02-2010, 20:24:12 »
Die schoolopdracht begint mij ook steeds meer te knagen richting een 'frits zou het best kunnen zijn' -gevoel.

Dit vooral omdat Sanne en Arjen maar één opdracht doen en daarna blijven zitten. Als mol wil je toch juist door om je tweede opdracht ook te kunnen verklooien.  En ergens zie ik Frits er toch wel toe in staat dat hij "mitt nach bei zeit von zu aus  etc" moet kunnen herinnerne.

En een mol die in de eerste aflevering keurig netjes meewerkt en geen fouten maakt....  T zou best kunnen.  Komt nog eens bij dat hij zegt Hoogtevrees te hebben, maar wel op een pilaar klimt.  Extra vertrouwen kweken?

Hier gaan toch een beetje mijn George en Elise alarmbellen rinkelen die in afl 1 voor het kweken van vertrouwen gingen.