Auteur Topic: Aflevering 4  (gelezen 78737 keer)

Offline Nienkeajax

• Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #160 Gepost op: 31-01-2010, 23:37:29 »
Ik vond het vreemd dat Erik na de opdracht met de emmers water eerst zei dit is Erik  ... de mol voor Peter Jan
Heel raar antwoord..

Het verbaast me wel dat sommige mensen niet zo heel goed opletten... Ten eerst is het Frits, was het antwoord gewoon "de mol" en was het Pieter Jan, maar maakt niet uit, ik krijg soms ook wel eens iets niet mee.

Focking with the mind  ::oink::

Offline G-root

• Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
« Reactie #161 Gepost op: 31-01-2010, 23:51:22 »
Barbara geeft de pot aan Arjen! ::oink::
o o...

Oops ! Ik ben benieuwd wat de Arjen verdenkers daarvan zeggen ....

Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #162 Gepost op: 1-02-2010, 04:43:00 »
Niet zo'n gekke keuze van Barbara omdat Arjen haar vriend was (daarom ook dat ze eruit ligt?). Het zou leuk zijn als Mol Arjen iets met het geld gaat uitspoken maar zoiets is natuurlijk wel zeer risicovol.

Offline muldvarp

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #163 Gepost op: 1-02-2010, 08:04:59 »
Had je Barbara dr gezicht moeten zien toen ze afviel. Een echte sportvrouw die kunnen altijd heel slecht tegen hun verlies, maar, Barbara had al een grote voorsprong want ze wist al wie de mol niet was en toch heeft ze weer voor dezelfde gekozen of voor de verkeerde mol gekozen te hebben en ik wist sowieso dat zij de mol niet was want Tim had haar als Mol en viel af en dat blijkt ook wel.

misschien had barbara ook geen rood scherm gekregen in afl. 3, maar eigenlijk Manuel omdat hij nog steeds niet als "verdwenen" kandidaat beschouwd werd, geen test gedaan dus het slechts gescoord, maar laten ze ons in de waan dat Barbara een rood scherm zou krijgen. Dus heeft ze haar antwoorden op een andere potentiele mol gezet en moest ze er daarom nu in afl. 4 eruit.

Offline Moni

• Forumlid
« Reactie #164 Gepost op: 1-02-2010, 09:12:36 »
Wat ik opvallend vond is dat Erik met z'n lengte en grote lijf vooraan zit bij de executie. Niet dat ik er zogauw een hint in kan ontdekken, maar vind het wel apart.

Offline C.H.A.R.L.E.Y.

• Forumlid
« Reactie #165 Gepost op: 1-02-2010, 10:17:01 »
Om het beter te kunnen zien,
Mollen zijn immers zeer slechtziend.

haha, nee.

Denk ik gewoon toeval,
hij wou eens vooraan zitten.
Stelletje molloten...

Offline G-root

• Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
« Reactie #166 Gepost op: 1-02-2010, 10:26:28 »
Niet zo'n gekke keuze van Barbara omdat Arjen haar vriend was (daarom ook dat ze eruit ligt?). Het zou leuk zijn als Mol Arjen iets met het geld gaat uitspoken maar zoiets is natuurlijk wel zeer risicovol.

Zou inderdaad kunnen dat Barbara de kans nogsteeds groter acht dat haar vriend Arjen de Mol niet is dan dat degene op wie ze gestemd had de Mol niet is ...
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Rat

• Forumlid
  • 罗本是卧底
« Reactie #167 Gepost op: 1-02-2010, 11:30:49 »
misschien had barbara ook geen rood scherm gekregen in afl. 3, maar eigenlijk Manuel omdat hij nog steeds niet als "verdwenen" kandidaat beschouwd werd, geen test gedaan dus het slechts gescoord, maar laten ze ons in de waan dat Barbara een rood scherm zou krijgen. Dus heeft ze haar antwoorden op een andere potentiele mol gezet en moest ze er daarom nu in afl. 4 eruit.
Als we het interview met Barbara bij schiffers mogen geloven is ze niet geswitched van mol.

Offline yessie

• Forumlid
« Reactie #168 Gepost op: 1-02-2010, 12:22:20 »
Nee, elk team had 35 zakken. Je kan het controleren op 19:35: zeven rijen met vijf zakjes.
Ik heb het weer terug gekeken en er liggen niet dezelfde hoeveelheid zakken bij een team.
Het team van 3 heeft 35 zakken en het team van 4 heeft 40 zakken. Vreemd.
Bij het team van 3 is goed te zien dat er 5 witte zakken zijn met andere tekens er op (bij het andere team is dit minder duidelijk te zien. Wat heeft dit te betekenen?

Offline C.H.A.R.L.E.Y.

• Forumlid
« Reactie #169 Gepost op: 1-02-2010, 13:20:06 »
Helemaal in het begin zie je dat er allerlei gekleurde vierkantjes zijn, ze verdwijnen allemaal aan de rechterkant behalve 1 blauwe. Deze verdwijnt aan de rechterkant.
De mol is ook het tegenovergestelde van de rest.
De mol wil geld UIT de pot, de rest IN de pot.
Weet iemand nog voor wie de blauwe vlag stond bij de brug-helikopter-boot-opdracht?
Stelletje molloten...

Offline M90

• Forumlid
« Reactie #170 Gepost op: 1-02-2010, 13:25:59 »
Erik was blauw.

intro van seizoen 9 (ter vergelijking):

Offline C.H.A.R.L.E.Y.

• Forumlid
« Reactie #171 Gepost op: 1-02-2010, 13:29:50 »
Okee, was vorig jaar hetzelfde.
Hoeft dus niet te betekenen.
Maar ik blijf het verdacht vinden.
Stelletje molloten...

Offline EpicFail

• Forumlid
« Reactie #172 Gepost op: 1-02-2010, 13:44:52 »
Okee, was vorig jaar hetzelfde.
Hoeft dus niet te betekenen.
Maar ik blijf het verdacht vinden.

Kijk 71 graden noord. Is precies het zelfde.

Offline >>Tommie<<

• Forumlid
« Reactie #173 Gepost op: 1-02-2010, 14:33:43 »
Kijk 71 graden noord. Is precies het zelfde.

Bij elk AVRO progamma begint het zo..  :P
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Nano

• Forumlid
« Reactie #174 Gepost op: 1-02-2010, 14:43:05 »
Iemand al opgevallen dat '103e' (bij het examenspel) een kwartslag gedraaid 'e mol' is. E Mol. Erik de Mol?

Offline >>Tommie<<

• Forumlid
« Reactie #175 Gepost op: 1-02-2010, 14:49:41 »
Iemand al opgevallen dat '103e' (bij het examenspel) een kwartslag gedraaid 'e mol' is. E Mol. Erik de Mol?

Ik snap het niet :P
Je wil van de 1 een L maken?
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Rat

• Forumlid
  • 罗本是卧底
« Reactie #176 Gepost op: 1-02-2010, 14:52:01 »
Die E erbij had ik nog nog niet op die manier bekeken. Ik let wel altijd op de nummers 103, 301, 703 en 307 (zie mijn avatar). Maar ik kon er in dit geval nog niks van maken.

Als je die E er bij pakt kan je er inderdaad een leuke hint naar Erik van maken.  ::ok::

Offline >>Tommie<<

• Forumlid
« Reactie #177 Gepost op: 1-02-2010, 14:54:30 »
Schrijft Arjen trouwens de hele zin op? Of alleen de laatste 2 woorden?
TIs volgens mij de bedoeling dat alleen de 2 woorden die door JP aan het eind worden herhaald opgeschreven moeten worden..

Arjen zou (Als mol) Kim wijs kunnen maken dat ze de hele zin over moesten schrijven.. Waardoor je dus echt NEVER nooit uitkomt op ZCT.

Offline Nano

• Forumlid
« Reactie #178 Gepost op: 1-02-2010, 14:59:19 »
Schrijft Arjen trouwens de hele zin op? Of alleen de laatste 2 woorden?
TIs volgens mij de bedoeling dat alleen de 2 woorden die door JP aan het eind worden herhaald opgeschreven moeten worden..

Arjen zou (Als mol) Kim wijs kunnen maken dat ze de hele zin over moesten schrijven.. Waardoor je dus echt NEVER nooit uitkomt op ZCT.

En daarom gaan ze ook tellen op Kim's briefje.. want die heeft het al lang en breed fout gedaan. Ik vind Arjen verdacht.

Offline C.H.A.R.L.E.Y.

• Forumlid
« Reactie #179 Gepost op: 1-02-2010, 16:11:09 »

Ik heb het even uitgewerkt en bij nr 12 zie je inderdaat mol staan.
Daarom heb ik even alles gedraaid. Zodat we misschien nog iets anders er in kunnen vinden,.
Stelletje molloten...