Leukeaflevering met grappige opdrachten, acties en opmerkingen.
In deze aflevering zit genoeg om te analyseren: Lekker veel potentiele molacties en mogelijkheden tot hints.
Als bij de zandzakken opdracht de mol in het groepje Kim, Barbara, Sanne, Frits zat was het vast niet de bedoeling bij het 375000(0?) bordje te eindigen, daarna komen bordjes die veel minder scoren. Het andere groepje had makeelijk kunnen vertragen om bij de lage bedragen uit te komen.
Volgens mij is het trouwens Frits die het als eerste over bordjes heeft. Al zegt dit, zoals eerder in dit topic is aangegeven niks, het tijdens de uitleg zijn verteld.
Frits heeft wel heel erg de hoofdrol deze aflevering, al weet ik niet wat ik er van moet maken. Ik ben trouwens wel benieuwd wanneer hij vrijgelaten is. Als hij de koffer van Kim gaat pakken is het in elk geval nog pikke donker. En hij lijkt ook niet héél slecht geslapen te hebben.
Jammer voor Barbara en helaas voor mij de derde kandidaat die het spel verlaat die ik zo goed als niet verdacht.
Lees nu dit:
Of hij is de mol en dan zien we in aflevering 10 dat hij helemaal niet in het bos heeft geslapen hehe
Zou inderdaad wel leuk zijn, vooral met de opmerking in het dagboek van de mol: "Ik kan wel een goede nacht slaap gebruiken nu, want het spel hakt er in."