Ik vond de zandzakken opdracht de meeste hints bevatten. Het ene team bevatte 2 mannen en 1 vrouw (Arjen, Erik & Hind) het andere team 3 vrouwen en 1 man (Kim, Sanne, Barbara en Frits). Qua krachten te zien is het team met de 2 mannen misschien in een voordeel aangezien die sterker zijn. Aan de bedragen te zien was er het meeste geld te verzamelen aan de kant van het parcours waar het sterke team zat. Als de mol in het sterke team zit dan heeft hij er dus baat bij om zo snel mogelijk zo ver mogelijk te komen. Voorbij de 500.000 euro, het hoogste bedrag. Het is dus ook logisch en frapant dat het sterke team 5 bordjes opgeschoten is, terwijl het zwakkere team slechts 2 bordjes opgeschoten is.
Mijn vermoeden is dus dat de mol sowieso in het sterke groepje zit. Maar wie:
* De constructie van de drager breekt direct af, dus het aantal zandzakken is meteen verminderd en daarmee ook het bedrag van de pot. Zelfs als ze de andere groep tegenkomen hebben zij in ieder geval weinig zandzakken.
* Als het bordje met 500.000 euro bereikt wordt staat Hind niet eens stil en blijft doorlopen "Wat als de andere groep ook stil blijft staan?"
* Als de groep het bordje met het laatste bedrag voorbij is, wordt er door beide mannen in dit groepje ontzettend getreuzeld en gerekt met vallende zandzakken( om maar niet bij het 350.000 euro bordje te komen misschien? )
Ik blijf, als ik kijk naar alle afleveringen tot nu toe toch het meeste zitten op Hind. Zij doet vreemde dingen en ik heb er een bepaald gevoel bij. Daarnaast vind ik Sanne en Erik verdacht.