Na een derde keer kijken is mij pas opgevallen dat de groep maar anderhalf uur de tijd had voor de zandzakkenopdracht. Daarmee kunnen mijn gedachtekronkels van pagina 7 dus de prullenbak in. Als we ervan uitgaan dat ze helemaal geen geld verdiend zouden hebben als ze op elkaar zouden zijn blijven wachten bij een gunstig bordje, dan zijn degenen die bedacht hadden dat de andere groep ook kon blijven wachten juist niet verdacht. Dit is mij vooral opgevallen bij Hind en Sanne. Erik en Arjen gingen wel met Hinds gedachtegang mee, maar toen ze het eens werden, begonnen de mannen juist weer te vertragen door met hun zandzakken te gooien. Deze groep heeft sowieso enorm lopen treuzelen, door dat gedoe met die uiteenvallende constructie. Ook hadden ze maar weinig zakjes bij zich, waardoor de kans mij groot lijkt dat de Mol bij deze groep hoort.
Anderzijds weten we niet hoeveel tijd het heeft gekost, voordat Sannes stevige constructie af was (hadden ze vroeger geen tijd in beeld, voor dit soort gevallen?), en heeft deze groep waarschijnlijk minder hard door kunnen lopen, omdat ze meer gewicht mee moesten sjouwen.