Auteur Topic: [Theorie] Het molboekje  (gelezen 19564 keer)

Offline Tweety

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: [Theorie] Het molboekje
« Reactie #20 Gepost op: 29-01-2010, 22:13:36 »
Ik vind 'm echt heel goed gevonden Lau!  ::ok::  Enne, het past ook nog in mijn nieuwe theorie dat Frits weleens de mol kon zijn en dat Hind dus heel ver zou kunnen komen. Altijd fijn, een theorie die in je straatje past.  ;D
Ik heb m'n pool aldus ingevuld, ik hoop dat het blijft kloppen (maar ik vrees het ergste  :P).

Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #21 Gepost op: 29-01-2010, 22:20:33 »
Misschien raar, maar als ik die plaatjes zo van rechts naar links bekijk, wordt elke foto bovenop de ander geplaatst, behalve Kim, die opeens achter Arjen geplaatst wordt. Zou dat iets betekenen? Of zie ik nu spoken? ;D

Offline daantje17

• Forumlid
  • Geen mol, wel de leukste kandidaat ever!
« Reactie #22 Gepost op: 29-01-2010, 22:38:21 »
Wauw, echt heel goed gevonden Lau ::ok:: ::vergroot::

Als dit toeval is... dan raad ik de vormgever van het molboekje aan een staatslot aan te schaffen.
Ik ben niet lui, ik ben selectief productief

Offline Goldfire

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Zoek de verschillen, vind de mol
« Reactie #23 Gepost op: 29-01-2010, 23:40:31 »
Misschien raar, maar als ik die plaatjes zo van rechts naar links bekijk, wordt elke foto bovenop de ander geplaatst, behalve Kim, die opeens achter Arjen geplaatst wordt. Zou dat iets betekenen? Of zie ik nu spoken? ;D

Arjen zit in ieder geval ook achter Barbara.  ::jaja::

revadebe

• Gast
« Reactie #24 Gepost op: 30-01-2010, 19:58:57 »
Ik ben ervan overtuigd dat het patroon doorbroken gaat worden, maar of dat al bij Arjan gebeurt, moet ik nog zien.
Maar het feit dat veel mensen het opvalt zegt al genoeg.

Offline DikkeControleur

• Forumlid
  • Laat iedereen in zijn waarde.
« Reactie #25 Gepost op: 30-01-2010, 20:05:51 »
Na jaren van speuren in site-achtergronden (zoals krantenknipsels uit Mexico), plaatjes op de site (denk aan vingerafdrukken  ::rofl::) is er toch nog nooit een hint geweest in iets wat niet in de uitzending of Schiffers FM geweest is. Dus niet in molmails, sites, artikelen in bladen enz. Dit feit maakt me sceptisch over dit soort theorien.

Maar natuurlijk kan het dit jaar wel voor het eerst gebeuren dat er een hint is verstopt in andere media...
Ik ben niet dik! Ik ben de Dikke Controleur.

Offline Molhunter..!!

• Forumlid
  • Mol na afl 1: Patrick
« Reactie #26 Gepost op: 30-01-2010, 20:20:25 »
Na jaren van speuren in site-achtergronden (zoals krantenknipsels uit Mexico), plaatjes op de site (denk aan vingerafdrukken  ::rofl::) is er toch nog nooit een hint geweest in iets wat niet in de uitzending of Schiffers FM geweest is. Dus niet in molmails, sites, artikelen in bladen enz. Dit feit maakt me sceptisch over dit soort theorien.

Maar natuurlijk kan het dit jaar wel voor het eerst gebeuren dat er een hint is verstopt in andere media...

en de hint op die site van vorig jaar dan? (ik weet de naam zo even niet) Dat was toch ook een hint in een ander medium dan de afleveringen of schiffers
De echte WIDM-fan: "Bij het inloggen op je computer, duimen voor een groen scherm!"

Offline DikkeControleur

• Forumlid
« Reactie #27 Gepost op: 30-01-2010, 20:23:36 »
Hmm, je bedoeld de rode maan in de banner van twee jaar geleden. Dit was wel onderdeel van een zeer uitgebreide theorie rondom Dennis, david bowie enz enz enz. Maar slecht het deel uit de serie (dat Dennis een David Bowie tekst in z'n molboekje had staan) is erkend als HINT. Het plaatje op de site dus niet.... wellicht toch iets om aan de productie te vragen... Als ik die nou eens te spreken zou krijgen!

Offline tureluurs

• Forumlid
« Reactie #28 Gepost op: 30-01-2010, 20:27:21 »
Ik denk dat Molhunter..!! die site bedoelt waar die foto van Jon op te zien was.

Offline DikkeControleur

• Forumlid
« Reactie #29 Gepost op: 30-01-2010, 20:29:12 »
Ja, maar dat was een hint vanuit een aflevering gegenereerd?
Toch? Ik weet 't ff niet meer precies.   ::schaam::

Offline Molhunter..!!

• Forumlid
  • Mol na afl 1: Patrick
« Reactie #30 Gepost op: 30-01-2010, 20:30:37 »
Owja, sorry, mijn verhaal was in mijn hoofd duidelijk, maar heb het maar half opgeschreven. Ik bedoelde idd de site waar Jon op stond :D
De echte WIDM-fan: "Bij het inloggen op je computer, duimen voor een groen scherm!"

Offline >>Tommie<<

• Forumlid
« Reactie #31 Gepost op: 30-01-2010, 20:31:54 »
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #32 Gepost op: 30-01-2010, 20:32:18 »
Ja, die site kon je halen uit de test die Jon invulde.
Ik begrijp je scepsis heel goed DC, maar dit is wel heel toevallig. En je weet maar nooit welke kant het op gaat met de mol. In ieder geval is het iets om in de gaten te houden.

Offline tureluurs

• Forumlid
« Reactie #33 Gepost op: 30-01-2010, 20:32:49 »
Ja, maar dat was een hint vanuit een aflevering gegenereerd?
Toch? Ik weet 't ff niet meer precies.   ::schaam::

Weet het ook niet meer zo duidelijk maar denk wel dat je gelijk hebt.

Offline DikkeControleur

• Forumlid
« Reactie #34 Gepost op: 30-01-2010, 20:33:05 »
Oh, ik hou 't ook zeker in de gaten!

Offline tureluurs

• Forumlid
« Reactie #35 Gepost op: 30-01-2010, 20:38:10 »
Vind het ook wel opvallend dat ik nu lees in het begeleidend verhaal in de Avrobode : De ogen op scherp om geen aanwijzing te missen, het Mollenboekje bij de hand voor aantekeningen...Want u weet: kennis is macht bij dit intrigerende spelprogramma...

Dat zei Kim toch in aflevering 1? Kim is niet mijn mol maar vindt het toch wel apart dat het ook hier in staat, het was me nog niet eerder opgevallen.

Offline tureluurs

• Forumlid
« Reactie #36 Gepost op: 30-01-2010, 20:43:53 »
Ook zie ik even verderop in het verhaal : Elke aflevering verdwijnt er een kandidaat: degene die er het verste vanaf zit.

Zou je dit op het rijtje foto's betrekken en er van uit gaan dat Loretta het verst van de mol afzit (letterlijk), dan knip je zeg maar het rijtje door tussen Loretta en Erik, en plak je hem weer vast tussen Sanne en Kim. Dan zou Erik dus de mol zijn. En dan zou in het verhaal dus gewoon de hint zijn aangewezen   ::)

Nou ja allemaal theorie he. We moeten het nog zien  ;D

Offline Erik TKS

• Forumlid
« Reactie #37 Gepost op: 30-01-2010, 23:45:40 »
Na jaren van speuren in site-achtergronden (zoals krantenknipsels uit Mexico), plaatjes op de site (denk aan vingerafdrukken) is er toch nog nooit een hint geweest in iets wat niet in de uitzending of Schiffers FM geweest is. Dus niet in molmails, sites, artikelen in bladen enz.

De kans dat het rijtje van de eerste vier afvallers naast elkaar bij toeval is ontstaan, is 1 op 252. Ik vind hem nu al een erg mooie hint. Als ik dit had gezien voor aflevering 1 dan had ik gewoon eerste gestaan in de pool. Dus wat mij betreft zijn er wel hints buiten de uitzendingen te vinden.

Online Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #38 Gepost op: 30-01-2010, 23:56:38 »
De kans dat het rijtje van de eerste vier afvallers naast elkaar bij toeval is ontstaan, is 1 op 252. Ik vind hem nu al een erg mooie hint. Als ik dit had gezien voor aflevering 1 dan had ik gewoon eerste gestaan in de pool. Dus wat mij betreft zijn er wel hints buiten de uitzendingen te vinden.

dus gaat je mol eruit komende aflevering? ::)
Keep calm and eat chocolates!

Offline Rennuh

• Forumlid
  • Tja....
« Reactie #39 Gepost op: 31-01-2010, 20:25:42 »

Ik kan me juist herinneren dat er tijdens de series van onbekende Nederlanders altijd wel een hint op de site te vinden was. Toen de onbekende Nederlanders kwamen, was dat niet meer zo...
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~