Nieuws Volg en like ons op Facebook!
Mochten de kandidaten de schatkist met geld bij de ninja opdracht meenemen of moesten zij die laten staan?Bedoel.. ik als kandidaat zou het wel weten, gewoon met zijn drieën op pad, 1 iemand draagt die geldkist en zodoende issie altijd mobiel, on the move. Geen ninja die er dan wat uit kan halen, behalve de mol zelf
Wat dacht Kim toen ze live op televisie werd ontmaskerd door Heinz .....
^^ Dit wil ik ook wel weten.Daarnaast een vraag over aflevering 9: Konden de ninja geld uit het kistje jatten?
Welke letters hadden de kandidaten op het strand moeten wegvegen als Sanne echt VOC had geantwoord? Een V stond er niet tussen, toch?
Wat ik me hierbij trouwens afvraag: wat is eigenlijk het verschil tussen Dutch slope en Hollander slope?
Niks. Maar ik denk dat als ze 'Hollander slope' had gezegd hij had gezegd 'Tot de D van dutch slope.' want anders hadden ze het eigenlijk wel goed, maar toch tot de verkeerde letter.
Waren de volgende vragen op het strand: "Wat deden de samurai niet?" en "Bij welke Japanse ceremonie staan schilderijen en tuin centraal?" bedoeld als verduidelijking voor de link Kim <-> thee/japan kennis?Edit: Examenopdracht "Wat deden de samoeraiS niet" Strandopdracht, PJ: "Wat deden de samoerai niet" Is de S een foutje of was het een hint? [aangezien alle drie de mogelijke antwoorden ook "fout" zijn; de samoerai deden het allemaal].
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
522 gasten en 5 vaste bezoekers