“Pffffff Lukie4 heeft het weer voor elkaar hoor, hebben we een gezellige feestavond en voila nu moeten we zeker de moordenaar gaan zoeken” Tinuzzz heeft er duidelijk geen zin. Hij loopt al richting garderobe. Het is Niuno die hem tegen houdt.”Staan blijven. We moeten dit oplossen. Ik stel voor dat Ootje en ik de leiding op ons nemen, wij stonden buiten toen dit gebeurde”.” Ja daaaaaag ik was op het toilet”, roept Vieffan. “En ik stond bij de kok uitleg te geven,” voegt MGM toe. “Hmmm het gerecht kwam me al zo bekend voor”, zegt Titatoon. “Hallo blijf eens bij de les…….” KD is duidelijk geïrriteerd. “Ik lag er als eerste uit en nu dit weer. We gaan dit oplossen op de goede manier en dat is dus mijn manier”. Iedereen zwijgt. Ze zien wel dat het KD ernst is. “We gaan het op de volgende manier doen. Iedereen schrijft op een papier wat hij gedaan heeft na de laatste hap van zijn voorgerecht tot de ontdekking van Lukie4 en wie hij verdenkt en waarom. Tot slot je naam.Allemaal 5 minuten de tijd en dan bij mij inleveren.” Iedereen gaat maar vlug aan het werk, jeeh wat kan die KD boos kijken. De briefjes zien er zo uit