Auteur Topic: Aflevering 5  (gelezen 84111 keer)

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Aflevering 5
« Reactie #80 Gepost op: 5-02-2010, 17:52:17 »
Even een opmerking tussendoor. Na opdracht 2 zegt Pieter Jan dat er 11.300 euro in de pot zit. "In elk geval", op dit moment. Waarschijnlijk doelt hij hiermee op de 3000 euro die er nog bij komen als Frits niet de Mol is. Maar er zou toch ook 3000 euro af gaan als Frits wel de Mol is? Dat werd in aflevering 3 gezegd. Dat klopt niet met "in elk geval 11.300 euro in de pot"..

Offline Long Tall Erne

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #81 Gepost op: 5-02-2010, 18:03:47 »
Even een opmerking tussendoor. Na opdracht 2 zegt Pieter Jan dat er 11.300 euro in de pot zit. "In elk geval", op dit moment. Waarschijnlijk doelt hij hiermee op de 3000 euro die er nog bij komen als Frits niet de Mol is. Maar er zou toch ook 3000 euro af gaan als Frits wel de Mol is? Dat werd in aflevering 3 gezegd. Dat klopt niet met "in elk geval 11.300 euro in de pot"..

Is inderdaad vreemd dat hij daar zo de nadruk op legt. Misschien dat hij het op die manier zegt omdat het eigenlijk veel meer had kunnen zijn ...
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline Niuno

• Forumlid
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
« Reactie #82 Gepost op: 5-02-2010, 18:08:01 »
Die 11.300 euro is een momentopname. Het is niet zo dat deze 11.300 aan het eind van de rit er nog in zit. Mocht volgende week iets van een veiling of een ander geldverspil opdracht komen, kan de pot zo ineens aflopen tot 1.300 euro.
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline hetoord

• Forumlid
  • Kleurenblind? Ik?
« Reactie #83 Gepost op: 5-02-2010, 18:13:28 »
Het viel me op dat zowel Arjen als Kim niks zeggen tijdens het maken van de test. Volgens mij is dit de eerste keer dat dit gebeurt, maar ik kan er naast zitten.

Verder vond ik dit een lastige aflevering om mol acties in te vinden. Er gebeurde wel veel, het was absoluut geen saaie aflevering, maar er werd zo veel geld verdient. Ik vind het steeds lastiger om bij m'n mol te blijven, Sanne. De anderen worden ook steeds verdachter...

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #84 Gepost op: 5-02-2010, 18:36:26 »
Superleuke aflevering ::ok:: Vooral de liedjesopdracht vond ik hilarisch ::jaja::

Offline anthor

• Forumlid
« Reactie #85 Gepost op: 5-02-2010, 18:41:44 »
Klinkt als Frits  :-\\

Dat vind ik ook,
Ondanks dat hij laag en langzaam praatte tijdens het opnemen is duidelijk z'n (nette)accent te horen.

Offline Puar

• Forumlid
  • Ik weet wie de mol is! (na de volgende week)
« Reactie #86 Gepost op: 5-02-2010, 18:56:26 »

In elk geval, op dit moment: dat wil dus zeggen dat op het moment dat hij het zegt er 11.300 in de pot zit. Dit kan later zowel naar boven als naar beneden afwijken.
Je kunt ze uitroken, je kunt ze opjagen en soms kan je er een vangen, maar ze komen altijd terug

Offline DaMart

• Forumlid
« Reactie #87 Gepost op: 5-02-2010, 19:07:20 »
Tel terug vanaf 25 maart, trek daar de Olympische donderdagen van af, en je komt precies uit.

Ja, dan heb je nog 5 afleveringen te gaan, dat klopt!  ::ok::

En als je de 10e aflevering niet meetelt, omdat dat de terugkomaflevering is, dan houd je er nog 4 over. In de negende aflevering valt niemand meer af, en blijven er drie kandidaten over. Aangezien ze nu nog 5 kandidaten hebben, zijn er dus nog 3 afleveringen, waarin 2 mensen moeten afvallen. En dus zal er ook een aflevering zijn waarin niemand afvalt. Tenzij ze geen mol hebben, en de finale met een winnaar en verliezer wordt gespeeld natuurlijk ;D.

Ik vind het overigens wel jammer dat WIDM onderbroken wordt voor die Olympische ongein. Zendt dan gewoon WIDM uit, en vat dat sporten daarna lekker samen... iedereen blij!  ::tandpastasmiley::.
« Laatst bewerkt op: 5-02-2010, 19:16:31 door DaMart »

Offline Rat

• Forumlid
  • 罗本是卧底
« Reactie #88 Gepost op: 5-02-2010, 19:08:26 »
In de bioscoopvalt op dat de mannen wel heel erg veel nummers raden.

Kim doet ook wel lekker mee...
Dat Kim lekker mee doet valt (naar mijn mening) best tegen. In de meeste gevallen zegt ze dingen die niet naar het juiste nummer leiden. Twee keer geeft ze het goede antwoord, maar in beide gevallen zegt Arjen het op dat moment ook en in één van die gevallen zegt Arjen het duidelijk iets eerder. Ik vindt het best mollig om met goede antwoorden mee te schreeuwen als je buurman het ook net weet. Ze lijkt dan fanatiek mee te doen, maar wie weet had ze niks gezegd als Arjen er niet op was gekomen.

(Ja, ik zit in een Kim tunnel.)

Offline Long Tall Erne

• Forumlid
« Reactie #89 Gepost op: 5-02-2010, 19:17:08 »
Dat Kim lekker mee doet valt (naar mijn mening) best tegen. In de meeste gevallen zegt ze dingen die niet naar het juiste nummer leiden. Twee keer geeft ze het goede antwoord, maar in beide gevallen zegt Arjen het op dat moment ook en in één van die gevallen zegt Arjen het duidelijk iets eerder. Ik vindt het best mollig om met goede antwoorden mee te schreeuwen als je buurman het ook net weet. Ze lijkt dan fanatiek mee te doen, maar wie weet had ze niks gezegd als Arjen er niet op was gekomen.
Ik bedoel eigenlijk dat Kim wel haar best lijkt te doen om iets te raden. Sanne zegt helemaal niets.

(Ja, ik zit in een Kim tunnel.)

Kwam ik jou daar net niet tegen ...  :o ::jaja::
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline KevinJPG

• Forumlid
« Reactie #90 Gepost op: 5-02-2010, 19:18:49 »
Ik heb naar het fragment geluisterd.. evenals mijn moeder, vader en zusje.. Ik heb mijn vader niet verteld dat ik de stem van Frits Sissing erin hoor en hij kwam spontaan met 'dat lijkt op die ene gast van opsporing verzocht, jeweetwel Frits Sissing  ::rofl::'.

Offline Jelsir

• Forumlid
  • Hij/hem
« Reactie #91 Gepost op: 5-02-2010, 19:37:00 »
Van de eerste 3 tekens kan je ook M O L maken.
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Dirabinho

• Forumlid
« Reactie #92 Gepost op: 5-02-2010, 19:38:58 »
Als Frits de mol blijkt te zijn heeft Pieter-Jan toch de waarheid gesproken dat in aflevering 3 de mol bekend wordt gemaakt. Karel heeft daarin natuurlijk gezegd: Frits Sissing is de mol!

Maar niets is wat het lijkt?! Frits viel toch wel erg op met de cijfercode die hij verkeerd invulde, even goed kijken en je ziet direct waar de juiste nummers geplaatst moeten worden!

Offline THT

• Forumlid
« Reactie #93 Gepost op: 5-02-2010, 19:44:11 »
Superleuke aflevering ::ok:: Vooral de liedjesopdracht vond ik hilarisch ::jaja::

Inderdaad een leuke opdracht. ::jaja::

Offline yessie

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #94 Gepost op: 5-02-2010, 20:16:58 »
Dat vind ik ook,
Ondanks dat hij laag en langzaam praatte tijdens het opnemen is duidelijk z'n (nette)accent te horen.
Ik hoorde verschillende stemmen, die eerste leek Frits, de rest kon ik niet ontrafelen.

Offline yessie

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #95 Gepost op: 5-02-2010, 20:22:10 »
Als Frits de mol blijkt te zijn heeft Pieter-Jan toch de waarheid gesproken dat in aflevering 3 de mol bekend wordt gemaakt. Karel heeft daarin natuurlijk gezegd: Frits Sissing is de mol!

Maar niets is wat het lijkt?! Frits viel toch wel erg op met de cijfercode die hij verkeerd invulde, even goed kijken en je ziet direct waar de juiste nummers geplaatst moeten worden!
Ik hecht geen waarde aan zo'n uitspraak van Karel en Angela. Frits doet eigenlijk overal zijn best en hij wil er voor gaan.

Offline MacGyverMagic

• Forumlid
  • Mollen is een Olympische sport, dus ...
« Reactie #96 Gepost op: 5-02-2010, 20:24:59 »

De opdracht op de berg viel me tegen. Ik dacht te hebben gehoord dat ze een kans hadden om de kist te openen. Ze hebben het eigenlijk twee keer geprobeerd.

Offline MacGyverMagic

• Forumlid
  • Mollen is een Olympische sport, dus ...
« Reactie #97 Gepost op: 5-02-2010, 20:27:30 »
Ik hoorde verschillende stemmen, die eerste leek Frits, de rest kon ik niet ontrafelen.
De andere stemmen zijn van de kandi's die over de opdracht vertellen. De opname gaat over de voice over van de Mol-filmtrailer in de bioscoop.

Offline Jelsir

• Forumlid
  • Hij/hem
« Reactie #98 Gepost op: 5-02-2010, 20:27:44 »
De opdracht op de berg viel me tegen. Ik dacht te hebben gehoord dat ze een kans hadden om de kist te openen. Ze hebben het eigenlijk twee keer geprobeerd.
Ze kregen 1 kans om de bordjes goed te leggen, dat lukte dus ook. Met het slot mochten ze gewoon prutsen.
Stel ze hadden bordjes neer gelegd, en hadden gedacht de goede combi te hebben gehad, en vervolgens zouden zijn gaan prutsen aan het slot, en het zou niet open gaan, was de opdracht mislukt.

Daarom vind ik ook dat Sanne in de grootste mol positie heeft gezeten, want die moest als laatste de doorslag geven over een teken, waar ze alleen naar toe gerend was. Ze had hier dik kunnen saboteren, en niemand zou er achter gekomen zijn.
Sanne is niet mijn mol.
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #99 Gepost op: 5-02-2010, 20:30:15 »
Ja, volgens mij was dit nog onderdeel van de eerste kans. Als ze hem eerst bijvoorbeeld eerst achterstevoren zouden hebben geprobeerd en dan nog eens de andere kant op, was dat wel een tweede poging geweest.
The British are not impressed.