Hmmmm: ik heb de voice over opgenomen met de geluidsrecorder van Windows, maar die kan de snelheid helaas alleen met 100% vermeerderen of verminderen. Iemand anders die misschien andere software heeft en iets met de voice over kan? Ik heb het bestandje even geupload: http://www.mijnbestand.nl/Bestand-XFSX3SGXIEM4.wav.
Een aantal keer valt me trouwens de uitspraak van de letter 't' op. Ik heb de laatste tijd 'Op Zoek Naar Mary Poppins' gevolgd en Frits spreekt de 't' soms apart uit en dat hoor ik soms ook in het voice over-fragment.
Als ik het op de 'normale' snelheid afspeel dan is vooral die niet (laatste woord) heel erg fritserig. Ik ben nu wat aan het proberen met hoogte/snelheid etc.
Ik kan er niks uit halen. Ik krijg er geen normale stem uit zeg maar. Hij blijft altijd zo 'gespeeld' laag. Als je zelf heel laag probeert te praten. op die manier blijft hij klinken.
echter als ik het fragment omdraai dan hoor je allemaal vreemde dingen. bijv. het stukje wat aan het begin zit ('insturmentale stukje') daar hoor je ineens gewoon 3 keer hetzelfde achter elkaar... En de tekst is natuurlijk raar, maar het deed me wel een beetje denken aan japans.
aiai het molvirus heeft me gegrepen :S
maar... Als dit de stem van de mol is, dan valle alle (oei dat zijn er nog veel
) vrouwen af
En die andere versie (weet niet meer van wie)
Daar leek het wel heel erg Frits.